آرشیو شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲، شماره ۱۸۶۰
حوادث
۱۲

پنج قاره

خودکشی به خاطر گوشی همراه

آسوشیتدپرس: نوجوان 13 ساله انگلیسی پس از مصادره گوشی تلفن همراهش خود را به دار آویخت. وابستگی بیش از حد نوجوان 13 ساله به گوشی تلفن همراه باعث شد والدین وی برای گوشی همراه فرزندشان را به مدت هفت روز مصادره کنند. پسر نوجوان در روز هفتم از والدینش خواست گوشی وی را به او بازگردانند اما با مخالفت پدر و مادرش مواجه شد. وی پس از آنکه به سرعت اتاق نشیمن را ترک کرد به اتاقش رفت و خودش را با کمربند قدیمی برادرش حلق آویز کرد. پدر 31 ساله این نوجوان گفت: من حتی برای لحظه ای هم فکر نمی کردم پسرم به چنین کاری دست بزند.

جنین در کیف نوجوانان مظنون به دزدی

واحدمرکزی خبر: جنین انسان در کیف دو دختر نوجوان که مظنون به دزدی از فروشگاهی در نیویورک بودند کشف شد. پلیس نیویورک اعلام کرد یکی از کارمندان فروشگاه وقتی به دو دختر 17 ساله برای دزدی از فروشگاه مظنون شد، جنین انسانی را در کیف آنها پیدا کرد. این دو دختر اکنون در بازداشت پلیس هستند و یکی از آنها برای انجام آزمایشات و معاینات پزشکی به بیمارستان منتقل شده است.

انفجار مرگبار در معدن

شینهوا: انفجار در معدن زغال سنگ در جنوب غرب چین به مرگ چهارنفر منجر شد. هنگام وقوع این حادثه 49 نفر در حال کار در معدن بودند. مقامات اعلام کردند 45 نفر موفق به فرار شدند اما چهار نفر در تونل گرفتار شدند. تحقیقات درخصوص علت وقوع این حادثه ادامه دارد.

تلفات زمین لرزه فیلیپین به 172 نفر رسید

فرانس پرس: مقامات فیلیپین دیروز اعلام کردند شمار تلفات زمین لرزه در مناطق مرکزی این کشور به 172 کشته افزایش یافت. مقامات هشدار دادند احتمال افزایش شمار تلفات همچنان وجود دارد. بنابر اعلام اداره خدمات و دفاع شهری در منطقه مرکزی فیلیپین، جزیره گردشگری بوهول که کانون زمین لرزه 1/7 ریشتری بود، بیشترین خسارت ها را در این زمین لرزه متحمل شده است. به گفته پلیس جزیره بوهول، 22 نفر از جمله پنج کودک در این جزیره ناپدید شده اند که احتمال زنده بودن آنها اندک است. بسیاری از ساکنان این جزیره در پی نگرانی از احتمال وقوع پس لرزه، خانه های خود را ترک کرده اند و در چادر زندگی می کنند.