آرشیو سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲، شماره ۳۸۲۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

تله فیلم های سیمافیلم در راه شبکه 3

چهار تله فیلم از محصولات مرکز سیمافیلم در ایام محرم از شبکه سه پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی سیمافیلم، فیلم «اوقات مشترک آنها» ساخته سیدجمال سیدحاتمی پنجشنبه، سوم محرم ساعت 19 از شبکه سه پخش می شود.

فیلمنامه این اثر به قلم امیر عبدی داستان برشی از زندگی یک کارمند بانک است که در پی وقوع حادثه ای ناخواسته صاحب کیفی پر از پول می شود و این شروع ماجراست.

مسعود کرامتی، مریم بوبانی، مهدی صباغی، شیرین اسماعیلی، مهری آل آقا، شیوا بلوچی، حسام منظور و عرفان برزین بازیگران این فیلم هستند.

فیلم «حس تماس» به کارگردانی داریوش یاری نیز روز جمعه، چهارم محرم از این شبکه پخش می شود. داستان این فیلم داستان روزبه است. او یک تهیه کننده، سردبیر و مجری موفق رادیویی است. همسر سابق او مارال، کمی بعد از تولد مانلی، فرزندشان آنها را ترک و به نروژ مهاجرت کرده است. چند سال بعد مانلی تصمیم می گیرد پیش پدرش برود...

زیبا بروفه، علیرضا جلالی تبار، الیکا عبدالرزاقی، علی سلیمانی و بازیگر خردسال ملیکاشعبان در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

فیلم «فیروزه سیاه» ساخته سیدرضا بهشتی نیز همزمان با تاسوعای حسینی از شبکه سه به نمایش درمی آید. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زوج جوانی که کودکی بیمار دارند، در چالش جدی قرار گرفته اند. التهاب نداشتن کودک بیمار یا شکر خدا برای داشته ها و نعمت هایش، برزخ طاقت فرسایی برای زوج جوان ایجاد کرده و ماجراهایی را برای این خانواده رقم می زند.مهران احمدی فصیح، آشا محرابی و آریا مهدوی ایزدی از بازیگران «فیروزه سیاه» هستند.فیلم «گوهر گنداب» ساخته پدرام زمانی نیز همزمان با عاشورای حسینی از شبکه سه پخش می شود. این فیلم زندگی نامه علی گندابی است؛ فردی که به همراه دارودسته اش خیابان ها را می بسته و از مردم زورگیری می کرده است تا این که در شبی که مست بوده با یک روحانی روبه رو شده و متوجه می شود که آن شب، شب اول محرم است.