آرشیو سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲، شماره ۵۴۹۷
شوک امروز
۱۷

معمای قتل مرموز یک دختر چند ماه پس از جدایی از نامزد

گروه شوک: جسد دختر 24 ساله ای در مینه سوتای امریکا که پس از جدایی از نامزدش به طرز مرموزی ناپدید شده بود پس از چند ماه داخل یک پارک در چند کیلومتری محل زندگی اش پیدا شد.مندی ماری ماتولاچند ماه پیش پس از این که با نامزدش به مشکل برخورد و از او جدا شد، دیگر دیده نشد. خانواده اش گزارش ناپدید شدن این دختر را به پلیس دادند و ماموران جست و جوی گسترده ای را آغاز کردند.

با توجه به این که نامزد جدا شده این دختر آخرین فردی بود که او را دیده بود، پلیس به عنوان مظنون اصلی به سراغ او رفت. بر خلاف تصور ماموران، این مرد جوان با دیدن پلیس اعلام همکاری کرد و برای بازگویی جزئیات آخرین دیدارشان به همراه ماموران به ایستگاه پلیس رفت اما پیش از رسیدن به اتاق بازجویی در اقدامی سریع اسلحه افسر نگهبان را قاپید و با شلیک گلوله ای خودش را کشت.

با مرگ این جوان تحقیقات برای یافتن دختر جوان نیز دچار مشکل شد و به بن بست خورد. با این که پلیس بارها پارک ها و مراکز عمومی منطقه را گشته بود اما یک روز گردشگری حین گشت در پارک نزدیک محل زندگی این دختر متوجه یک جسد شد که با تایید خانواده مندی ماری هویتش تایید شد.هنوز گزارش کامل کالبد شکافی پلیس اعلام نشده اما بررسی های اولیه نشان داد این دختر براثر اصابت گلوله کشته شده است.انگیزه این قتل همچنان در پرده ابهام مانده و با توجه به مرگ مرد جوان ماجرا معمای پیچیده ای را روی میز پلیس قرار داده است.