آرشیو شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲، شماره ۵۵۰۰
فن آوری
۱۹

دسترسی به مجلات فارسی زبان

ماهرخ چنگیز

از مطالعه مجلات فارسی زبان لذت می برید و دوست دارید کمترین زمانی را هم که به دست می آورید، مطالب مجله های مختلف را بخوانید؟ اگر جواب شما مثبت است پیشنهاد می کنیم، اپلیکیشن Majalleh را تهیه کنید. این اپ که متاسفانه تنها در اختیار کاربران سیستم عامل ios اپل قرار گرفته است، نخستین اپلیکیشن خرید و مطالعه مجلات فارسی است. در هرکجای دنیا که باشید هم فرق نمی کند، شما می توانید به کمک این اپ مجله های فارسی مورد علاقه خود را خریداری و روی گوشی هوشمند و تبلت خود مطالعه کنید.

اپلیکیشن مجله، نسخه کامل و دیجیتالی ده ها نشریه فارسی را به کاربران خود ارائه می کند. در حال حاضر 19 گروه از ناشران ایرانی با اپلیکیشن مجله همکاری می کنند. مجلاتی مانند نجوم، خط خطی، ماشین، نوآور، طنز و کاریکاتور،اندیشه پویا، بازی نما، پت، چه خبر، چشم انداز ایران، صنعت و توسعه، دنیای رایانه و ارتباطات، دانش روز و نافه از جمله این مجله ها است که با کمک این اپ می توانید آن ها را تهیه و مطالعه کنید.

این اپلیکیشن در حال حاضر برای کاربران سیستم عامل ios نسخه 3/4 و بالاتر قابل استفاده است. آن طور که سازندگان این اپ قول داده اند بزودی استفاده از امکانات «مجله» برای کاربران اندرویدی نیز فراهم می شود. برای دریافت این اپ به سایت majalleh.info مراجعه کنید.

به هرحال اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی به حساب می آیید که به خواندن مجله علاقه دارید به شما توصیه می کنیم حتما این اپ را روی سیستم خود بارگذاری کنید تا به راحتی دسترسی به این گروه از مجله ها داشته باشید.