آرشیو شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲، شماره ۵۵۰۶
صفحه آخر
۲۴
تلویزیون

ویژه های ماه محرم شبکه 3 سیما اعلام شد

شبکه 3 سیما هر ساله به مناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام با هدف به تصویر کشیدن فریاد مظلومیت امام حسین(ع) و اهل بیت بزرگوارش ویژه برنامه هایی را تولید و آماده پخش می کند. بنا بر این گزارش اسامی برخی از برنامه هایی که به این مناسبت از این شبکه پخش می شود به شرح زیر است:

ویژه برنامه تاسوعا و عاشورای حسینی

این ویژه برنامه عزاداری های تمامی شهرهای کشور را در نهم و دهم ماه محرم الحرام به تصویر می کشد. این برنامه چهارشنبه 22 و پنجشنبه 23 آبان از ساعت 8:00 بامداد تا 14:30 و از 16:00 تا اذان مغرب از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.

سمت خدا

برنامه گفت وگو محور سمت خدا در ایام ماه محرم به مبحث تخصصی درباره موضوع محرم و مقتل خوانی می پردازد. این برنامه از شنبه 18 تا سه شنبه 21 آبان به ترتیب باحضور کارشناسانی چون حجج اسلام میرباقری، حسینی قمی، فرحزاد و قرائتی پخش خواهد شد.

مثل باران

این برنامه در 2 قسمت 30 دقیقه ای که قسمت اول آن، گفت وگو با نزار قطری، مداح ایرانی تبار اهل قطر در خصوص زندگینامه، خاطرات، کار و. .. و قسمت دوم مستند مثل باران به گفت وگو با پیرغلامان حسینی پیرامون شور و شعور حسینی می پردازد. این برنامه یکشنبه 18 و دوشنبه 19 آبان ساعت 16:30 از شبکه 3 پخش می شود.

در آستان خورشید

این برنامه در 13 قسمت 45 دقیقه ای به تهیه کنندگی مهدی زمانی بیدختی کاری از واحد پخش شبکه 3 سیماست که هر شب ساعت 17:45 به طور زنده پخش می شود. این برنامه با اجرای سیدکاظم احمدزاده فضای داخلی حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع)، فضای اطراف حرم مطهر و همچنین گفت وگو با زائران حرم حسینی در خصوص فریاد مظلومیت آن حضرت و اهل بیت بزرگوارش را به تصویر می کشد.