آرشیو یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲، شماره ۵۵۰۷
فن آوری
۱۹

حذف اکانت با یک کلیک

علی ماندگاری

در حال حاضر برای استفاده از امکانات برخی سایت ها چه از نوع ایرانی و چه خارجی حتما باید در آن ها عضو شوید.

برای این عضویت هم حتما باید فرم ثبت نام را با ارائه اطلاعات گوناگون پر کنید. شاید در نگاه اول این کار چندان سخت نباشد اما به مرور زمان و با عضویت در سایت های گوناگون با حجم انبوهی از حساب کاربری و رمز عبور روبه رو می شوید که گاهی یادتان می رود کدام حساب مال کدام سایت است. گاهی اوقات نیز عضویت شما در یک سایت تنها برای دریافت یک فایل متنی، صوتی و... است به خاطر همین شاید دوست نداشته باشید که اطلاعات شخصی تان برای همیشه در آن سایت باقی بماند.

برای حذف اطلاعات از روی یک سایت راه های سختی وجود دارد که گاهی اوقات این قدر این راه ها پیچیده است که شما را از حذف این اطلاعات منصرف می کند. اما قطعا دنیای تکنولوژی راه ساده تری هم می تواند پیش روی شما بگذارد.

برای مثال سایت www. JustDelete.me دقیقا برای همین کار طراحی شده است. یعنی حذف اطلاعات شخصی شما در سایت های مختلف در مواقع ضروری. این سایت اینترنتی لینک تمامی صفحات سایت های گوناگون که برای استفاده از امکانات آن نیاز به ثبت نام دارد، را در خود جای داده است.

پس به راحتی می توانید اکانت یا حساب کاربری خود را در سایتی که در آن عضو هستید، پیدا و بلافاصله حذف و برای همیشه پاک کنید. در این سایت اطلاعات کاملی در مورد حذف اکانت از برخی سایت ها وجود دارد و همچنین میزان سختی یا آسانی حذف اکانت ها نیز مشخص شده است.