آرشیو سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲، شماره ۲۸۲۵
سیاسی
۲

حجت الاسلام طباطبایی: اخلاق جدا از سیاست نیست

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی معتقد است که خیلی از ارزش های انقلاب به خاطر برخی بی ادبی ها و بی اخلاقی های صورت گرفته، ضربه دیده است. به گزارش ایسنا، این استاد اخلاق ادامه داد: اخلاق جدا از سیاست نیست و نمی تواند باشد.

من نمی خواهم سیاست ها و اتفاقات رخ داده در سال 88 را تحلیل کنم ولی معتقدم که باید با افراد پخته و دلسوز انقلاب و آنهایی که به رهبری و نظام دل بسته اند و نظام را دوست دارند درباره آینده و اتفاقات رخ داده در سال 88 گفت وگو کرد و با در جریان قرار دادن مردم مشکل را حل کرد و آنچه را در آن زمان رخ داده است، با زمان حال بسنجیم. طباطبایی تاکید کرد: دولت آن مسائل را با توجه به وضعیت کنونی بررسی کند و به نظر رهبری برساند، افراد پخته و دلسوز انقلاب نظراتشان را بدهند و برای آنچه به نفع انقلاب است، تصمیم بگیرند.

تقاضا دارم که بزرگان قوم در این ارتباط یک تصمیم جدید و قاطعی بگیرند و در شرایط فعلی تجدیدنظر کنند تا این موضوع از شرایط فعلی خارج شود. باید با عطوفت اسلامی و بر اساس اسلام عمل کنیم و ادامه شرایط فعلی از جمله حصر، مشکلات بیشتری ایجاد می کند. اتفاقاتی رخ داد و ما باید آن را مدیریت کنیم و نباید بگذاریم که بحران، ما را مدیریت کند.