آرشیو سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲، شماره ۲۸۲۵
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین احکام و آرای خود را درباره پرونده ها اعلام کرد/شکایت باشگاه راه آهن از پرسپولیس رد شد/ فیرات یک جلسه محروم شد/شکایت مجتبی جباری از استقلال

پاسخ استقلال خوزستان به درخواست آبی های پایتخت/ مبعلی را می دهیم، 2 بازیکن می گیریم

مشکل سرمربی تیم ملی تکواندو حل شد/ مقانلو از سه شنبه در اردو

تیم های ترکیه و روسیه قهرمان رقابت های کشتی فرنگی و آزاد جام ملت های اروپا شدند.

رقابت های جودو جایزه بزرگ ابوظبی 30 آبان و اول آذر برگزار خواهد شد و تیم ملی جودوی ایران با 6 جودوکار در این مسابقات حضور خواهد داشت.

فدراسیون بوکس امارات، تیم ایران را برای حضور در تورنمنت دوبی دعوت کرد. این رقابت ها قرار است اوایل ژانویه 2014 (اواسط دی ماه) با حضور چهار یا پنج تیم برگزار شود.

رقابت های کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان با قهرمانی مصر در مجموع دو بخش دختران و پسران و یازدهمی تیم ایران به پایان رسید.

پس از نتایج ضعیف کاراته کاران در مسابقات جهانی نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان در اسپانیا، سیدعباس احمدپناهی رییس سابق فدراسیون کاراته اعلام کرد نتایج خوب نبود و باید بررسی شود.

محمود خسروی وفا، نایب رییس کمیته ملی المپیک در اعتراض به نحوه تعیین اعضای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک، لغو ثبت نام و انتخابات کمیته المپیک را خواستار شد.

محمود مشحون، عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک این شائبه را که کمیته ملی المپیک اعضای مجمع انتخاباتی را به سود خودش انتخاب کرده، رد کرد.

سید نصرالله سجادی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بعد از اینکه نتوانست رای اعتماد نمایندگان مجلس را به دست آورد، به دفتر کارش در معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه یی بازگشت.

خانم مریم هاشمی، قهرمان کرمانشاهی ووشوی جهان در مسابقات مالزی، پیش از ظهر دوشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و مدال طلای خود را به ایشان تقدیم کرد.