آرشیو دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲، شماره ۳۸۴۱
اقتصاد
۴

آغاز فعالیت شورای تامین مسکن مهر در استان ها

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به ابلاغ بخشنامه جدید وزیر راه و شهرسازی گفت: بر این اساس شورای تامین مسکن مهر برای بررسی و رفع مشکل طرح های مسکن مهر فعال شده است

احمد اصغری مهرآبادی در گفت وگو با تسنیم اظهار کرد: طرح های مسکن مهر در حال ساخت است و به صورت شبانه روزی پیگیر رفع مشکلات موجود واحدهای این طرح در سراسر کشور هستیم.

وی با اشاره به ابلاغ بخشنامه وزیر راه و شهرسازی به استانداران در باره پیگیری و رفع مشکلات مسکن مهر تصریح کرد: بر این اساس شورای تامین مسکن مهر فعال شده و قرار است ماهانه گزارش پیشرفت کار را ارسال کنند.

وی افزود: براساس ماده 17 قانون ساماندهی شورای تامین مسکن به ریاست استاندار پیش بینی شده که بررسی و حل مسائل طرح های مسکن مهر از جمله خدمات زیربنایی به عهده این شوراست.

وی ادامه داد: به طور مرتب جلساتی برای بررسی وضع طرح های مسکن مهر برگزار می شود و بر این اساس در حال شناسایی طرح های مشکل دار مسکن مهر هستیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر تاکید کرد: در هفته جاری، شناسایی طرح های دارای مشکل شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت به اتمام می رسد و راهکاری مناسب برای رفع این مشکلات در اسرع وقت در دستور کار قرار می گیرد