آرشیو دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲، شماره ۳۰۶۶
فرهنگ و هنر
۳۲
تازه ها

«دنیای تصویر» به 233 رسید

دویست و سی و سومین شماره دنیای تصویر منتشر شد. در این شماره علاوه بر آخرین اخبار سینمای ایران و جهان و جداول فروش فیلم های روز، می توانید پرونده جوزپه تورناتوره را بخوانید.

در این پرونده جامع، علاوه بر زندگینامه و گفت وگو با این فیلمساز بزرگ، با مجموعه کامل آثارش نیز آشنا می شوید. از دیگر بخش های این شماره بررسی زندگی هنری اسکات فیتزجرالد و اقتباس های سینمایی آثارش از جمله گتسبی بزرگ است.گزیده ای از سایر بخش های این شماره عبارتند از:

دوبله یا زیرنویس؟! (سفری به دنیای شگفت انگیز دوبله در سراسر جهان)، جدول پنجاه فیلم پرتماشاگر تاریخ سینما، تازه ها: خانواده، زندانیان، موذی: فصل2، وان دایرکشن: این ما هستیم، شتاب، ریدیک، جادوگر شهر زمرد (نسخه جدید)، ابری با احتمال بارش...2، شامل دستورات نیست، فرار،بر پرده سینماها: گناهکاران، دربند، بشارت به یک شهروند...، کلاس هنرپیشگی، به خاطر پونه، بر صفحه تلویزیون: ماتادور، پژمان، اولین انتخاب، راهنمای سریال های خارجی: زیر گنبد، آینه سیاه، تصویر صحنه: مرد بالشی، سیندرلا، راهنمای کتاب: چمدان، 1970 روز در شماره شش ژان بارت، اولین برف و داستان های دیگر، قرار ملاقات، اتوبوس پیر، آگراندیسمان: زمانی که جهان تنها یک آهنگ بود، یه آدم معمولی، بخش ویژه، ایستوود به روایت ایستوود: آدمی با دیوهای دروناش در جنگ است،

1001 فیلمی که باید قبل از مرگ ببینید: بچه های بهشت، رم شهر بی دفاع، طلسم شده، میلدرد پیرس و نبرد سن پیترو، کج راهه، می دونم کجا می رم، تعطیلی از دست رفته، بهترین سال های زندگی ما، پائیزا، پستچی دو بار زنگ می زند.