آرشیو دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲، شماره ۵۵۱۲
شوک امروز
۱۶

کلاس روانکاوی اجباری برای مجری فریبکار بی.بی.سی

گروه شوک: استوارت هال 83 ساله کارمند سابق بی.بی.سی که طی ماه های گذشته به 15 ماه حبس محکوم شده بود این بار موظف شده است در کلاس های روانکاوی اجباری شرکت کند.

استوارت هال مجری سابق بی.بی.سی متهم شده بود بین سال های 1969 تا 1985 میلادی چند زن و دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده که در میان آن ها دودختر 9 و 11 ساله نیز بودند. پس از انتشار این خبر وکلای مدافع این زنان و دختران قصد دارند از شبکه بی.بی.سی شکایت کنند و غرامت بگیرند. در حالی که شخصیت این مجری تلویزیونی برای سال ها از نظر عموم مردم دور مانده بود.

پس ازانتشار خبر تعقیب این مجری سابق، شبکه بی.بی.سی نیز در پی اطلاعیه ای برخی جرایم اخلاقی این مجری معروف را تایید کرد. آخرین خبر منتشر شده از این مجری تلویزیونی حاکی است وی ملزم شده هر هفته با پرداخت چهار پوند در هر جلسه، در کلاس های روانکاوی که وی را ترغیب به داشتن رفتاری اصولی و درست خواهد کرد شرکت کند. حضور و غیاب استوارت هال به طور مداوم گزارش خواهد شد وتنها شرط آزادی زودهنگام وی گذراندن این کلاس هاست. این مجرم جنسی که به جرم 14 مورد آزار و اذیت به 15 ماه زندان محکوم شده بود اکنون با داشتن 83 سال سن مجبور است در این کلاس های اجباری شرکت کند.