آرشیو سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲، شماره ۳۰۶۷
گردشگری
۱۷

خشونت 2 زن و 2 مرد در شبکه زورگیران

گروه شوک: دو زن و دو مرد گردانندگان شبکه خشنی بودند که مسافران را سوار خودرو کرده و تحت دستبرد قرار می دادند.

این زورگیران طعمه هایشان را با چسب می بستند و پس از سرقت در محله ای خلوت و تاریک رها می کردند.

سرهنگ منصور خدادادی رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: با گزارش ماجرای یک ز ورگیری که در آن مردی از سوی سرنشینان خودروی مسافرکشی غافلگیر شده بود ماموران کلانتری 18 باغستان به تحقیقات ابتدایی دست زدند تا این که تیمی از پلیس آگاهی وارد عمل شد.وی افزود: با بررسی پرونده های مشابه و شیوه و شگرد زورگیران، چهره های فرضی آن ها ترسیم شد و با تجسس پلیس و پس از اقدامات اطلاعاتی، محل فعالیت دزدان شناسایی شد.سرهنگ منصور خدادادی افزود: کارآگاهان پاتوق های دزدان در خادم آباد، کهنز و علی آباد را تحت کنترل و مراقبت نامحسوس قرار دادند و دریافتند تبهکاران در نیمه های شب به خانه ها و مخفیگاه های خود برمی گردند.

سرهنگ خدادادی گفت: پس ازتعقیب و مراقبت های شبانه روزی در یک عملیات ضربتی ساعت یک بامداد چهار تن از اعضای باند به نام های یاسر 27 ساله، محمود 31 ساله، الهه 24 ساله و زهرا 20 ساله دستگیر شدند.

در بازرسی از مخفیگاه این چهار زن و مرد زورگیر، یک پراید سیاه رنگ که محمود صاحبش بود و با آن به زورگیری ها می پرداختند توقیف شد و با به دست آمدن شش چاقو و نوارچسب که زورگیران از آن برای بستن دست و پا و دهان طعمه های خود استفاده می کردند، اعضای باند چاره ای جز اعتراف ندیدند.

سرهنگ منصور خدادادی تصریح کرد: در بازجویی از چهار زن و مرد، جزئیات 30 زورگیری از مسافران فاش شد و دزدان در بازجویی های پلیسی اعتراف کردند بیشتر طعمه های خود را از تهران سوار و در مسیر با تهدید چاقو و اسپری اشک آور و شوکر اقدام به زورگیری از آنان کرده و آنان را در مسیرهای فرعی به سمت شهریار و خادم آباد پیاده می کردند. در این زورگیری ها الهه و زهرا ماموریت داشتند با نشستن در خودرو طعمه ها را گمراه کنند.