آرشیو شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۱۶
ایران شوک
۱۸

تسلیم قاتل فراری قهرمان وزنه برداری آسیا

رئیس پلیس مشگین شهر گفت: در کمتر از 24 ساعت، عامل قتل قهرمان وزنه برداری آسیا خود را تسلیم پلیس کرد. سرهنگ اصلانی فر در این خصوص گفت: بعد از کشته شدن غلامرضا دولت آبادی قهرمان وزنه برداری آسیا در یک حادثه رانندگی، ماموران با آغاز تحقیقات گسترده و با تنگ کردن عرصه برای راننده فراری، وی را در کمتر از 24 ساعت مجبور به تسلیم کردند.

رئیس پلیس مشگین شهر درخصوص اقرار این راننده فراری گفت: این موضوع طبیعی است که وی بگوید به صورت عمدی مرد ورزشکار را زیر نگرفته ام، اما به این موضوع اقرار کرده که در حالت غیرطبیعی دست به این کار زده است.

وی در انتهای سخنان خود گفت: در این رابطه پرونده تکمیل و خاطی برای بررسی های بیشتر تحویل مراجع قضایی داده شد. همچنین در خبری که توسط معاونت ارشاد و اطلاع رسانی پلیس اعلام شد، آمده است: در این راستا و با تلاش شبانه روزی پلیس، راننده فراری و پا به فرار گذاشته شناسایی و با اعتراف به کشتن این مرد به مراجع قضایی ارجاع داده شد تا پرونده مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

در این حادثه که سه روز پیش در مشگین شهر اتفاق افتاد، بعد از تصادف خودروی پژو 405 با خودروی مرد ورزشکار درگیری لفظی میان وی و راننده پژو که حالت عادی نداشته است، رخ می دهد.

این ورزشکار و قهرمان پیشکسوت که خواهان بررسی صحنه توسط افسر پلیس راهور بوده با مقاومت و تهدید به زیر گرفتن با خودرو توسط راننده خودرو 405 مواجه می شود.

در ادامه ماجرا و این کشمکش ها راننده خودروی پژو 405 سوار بر خودرویش شده و با زیر گرفتن این قهرمان وزنه برداری آسیا از محل متواری می شود که متاسفانه این ورزشکار به دلیل شدت جراحات وارده به سر و گردن، جان خود را از دست می دهد.