آرشیو شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۱۶
ایران شوک
۱۸
شوک ویژه

قرار خونین مزاحم یک دختر با یک میانجی

مرد جوان وقتی شنید دختر آشنا مزاحم سمجی دارد قراری گذاشت تا به نصیحت دوستانه بپردازد. این مرد نمی دانست مزاحم وی را به قتل خواهد رساند. عامل جنایت سه ساعت پس از فرار از سوی پلیس مازندران به دام افتاد. ساعت 11 صبح سه شنبه 28 آبان ماه سال جاری یک کشاورز در تماس با پلیس از پیدا شدن جسد مردی در منطقه ییلاقی روستای تلوک مازندران خبر داد.

جسد مرد ناشناس در حالی که با ضربات چاقو کشته شده بود در یک پژو پارس پیدا شد. تیم جنایی پلیس در بررسی های ابتدایی پی برد جسد متعلق به مردی 35ساله است و فاتح نام دارد و در سنندج زندگی می کرد و در سفر به مازندران کشته شده و انگیزه اش انجام کارهای اداری بوده است. تیم بررسی صحنه جرم در بازرسی دقیق خودرو یک سفته پیدا کرد که روی آن نام زنی به نام «نیلوفر» نوشته شده بود. همچنین کافی بود تا خانه این زن در ساری ردیابی شود. این در حالی بود که نیلوفر 20 ساله در خانه اش نبود و با سفر از ساری به خانه یکی از بستگانش رفته بود.

نیلوفر وقتی به دام افتاد در بازجویی ها گفت: فاتح از آشنایان خانوادگی ما است که دو روز پیش به خانه مان آمد. روز حادثه من موضوع مزاحمت های پسر جوانی به نام «پویا» را با فاتح در میان گذاشتم و قرار شد وی با پویا صحبت کند، بعد از این ملاقات دیگر خبری از فاتح نشد و من تصور می کردم او به سنندج رفته است.

سرهنگ محمد عظیمی رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: سه ساعت پس از پیدا شدن جسد، پسر مزاحم شناسایی شد و پویا در بازجویی ها با وجود اصرار بر بی گناهی پرده از قتل برداشت و گفت: روز حادثه فاتح با من تماس گرفت و خواست قراری با همدیگر داشته باشیم. وقتی سوار خودرویش شدم وی شروع به نصیحت من کرد. در یک لحظه کنترلم را از دست داده و با چاقویی که همراه داشتم 10 ضربه به بدنش زدم بعد هم جسد را در همان حال رها کرده و به خانه برگشتم.