آرشیو شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۱۶
ورزشی
۲۱

کی روش: باید برای سخت ترین عرصه ها مهیا شویم

کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران که پنجشنبه همراه با تیم پیروزمندش از صحنه رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا 2015 به کشورمان بازگشت، با هشدار دادن به اهالی فوتبال، متذکر شد تفاوت سطح بازی های هفته گذشته مان با تایلند و لبنان با دیدارهایی که در جام جهانی 2014 پیش رو داریم، به اندازه زمین تا آسمان و روز تا شب است.

وی افزود: «از بچه ها تشکر می کنم چون واقعا خوب و حرفه ای و با نگرشی درست در مسابقات ظاهر شدند. از این پس باید تمامی نگاه و تلاش مان متمرکز بر جام جهانی و با هدف تقویت هر چه بیشترمان برای این رقابت ها باشد زیرا آنجا عرصه ای بسیار دشوارتر از هر چیزی است که تاکنون تجربه کرده ایم.»

دایی: رای کمیته انضباطی از حالامشخص است

علی دایی سرمربی پرسپولیس که به خاطر مسابقه حساس جمعه این هفته سرخ های تهرانی با قرمزهای تبریزی (تراکتورسازی) در لیگ برتر فوتبال کشور از حضور در دیدار دوستانه پنجشنبه پیشکسوتان پرسپولیس با همتاهای میلانی شان انصراف داده است، دیروز گفت مصاحبه ها و حرف های اخیر هادی آیت اللهی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال نشانگر چگونگی رای کمیته انضباطی فدراسیون در قبال پرونده اخیر محسن قهرمانی داور خراسانی فوتبال کشورمان و اظهارات او درباره نحوه قضاوت این داور است.

وی افزود: «حرف های قبلی آقای آیت اللهی با اظهارات جدیدش بسیار فرق می کند و به وضوح نشانگر این است که رای کمیته به سود قهرمانی و به ضرر من است.»

فردا در مورد حقیقی تصمیم گرفته می شود

رئیس کمیته انضباطی پرسپولیس اعلام کرد این کمیته درباره ماجرای علیرضا حقیقی روز یکشنبه تصمیم گیری خواهد کرد. علی دایی سرمربی سرخ ها، دروازه بان بیشتر نیمکت نشین این تیم را بعد از اتفاقاتی که در مسابقه دوستانه اواخر هفته پیش قرمزها با راه آهن روی داد، در اختیار باشگاه گذاشت و عملا اعلام عدم نیاز به وی کرد.