آرشیو سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲، شماره ۲۸۳۵
سیاسی
۱۱

پیدا و پنهان

جوانفکر و راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی: علی اکبر جوانفکر، مشاور رسانه یی احمدی نژاد درصدد راه اندازی یک پایگاه اطلاع رسانی است که نقد عملکرد و برنامه های دولت یازدهم را در دستور کار قرار خواهد داد. به گزارش جهان، هنوز نام این رسانه که احتمالادر فضای مجازی فعالیت می کند، مشخص نشده است اما گفته می شود برخی نویسندگان که در زمان دولت احمدی نژاد با حقوق بسیار بالادر روزنامه ایران فعالیت می کردند، همکاران احتمالی وی در رسانه مذکور هستند.

شاکیان خصوصی احمدی نژاد چه کسانی هستند؟ نخستین شاکی خصوصی رییس جمهور سابق فردی به نام «یعقوب خلیل نژاد» است که نام وی در احضاریه ارسالی به پاستور، در کنار نام رییس مجلس قرار دارد. به گزارش فارس، شکایت خلیل نژاد البته هیچ ارتباط و تشابهی با موضوع شکایت مجلسی ها ندارد و ظاهرا او به دلیل به کار بردن برخی الفاظ و تعابیر توسط احمدی نژاد در یک سخنرانی عمومی شکایت کرده است. شاکی دیگر احمدی نژاد یک شهروند تهرانی به نام خسرو شاهین است که خود را از جانبازان دفاع مقدس معرفی کرده و از رییس جمهور سابق به دلیل بالابودن تلفات جاده یی در کشور به دستگاه قضایی شکایت کرده است. دیگر شاکی رییس جمهور سابق شخصی به نام «قبه» است که البته از دلیل شکایت وی اطلاعی کسب نشد اما بر اساس اطلاعات واصله، او نیز از شهروندان عادی است.

تکذیب مذاکره محرمانه بین ایران و امریکا: یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه گزارش های اخیر منتشره در برخی رسانه های امریکایی از جمله خبرگزاری آسوشیتدپرس مبنی بر مذاکره مخفیانه ایران و امریکا را تکذیب کرد.

یوشکا فیشر در تهران بستری شد: وزیر اسبق امور خارجه آلمان که چند روز قبل به ایران سفر کرده بود به علت مشکلات قلبی و تنفسی نیمه شب به بیمارستان پارسیان تهران منتقل شد. به گزارش شفاآنلاین، یوشکا فیشر، شامگاه شنبه به علت مشکل قلبی و تنگی نفس به بخش اورژانس بیمارستان پارسیان سعادت آباد تهران منتقل شد و بلافاصله تحت معاینات پزشکی قرار گرفت. وی دیروز و پس از بهبود، از بیمارستان مرخص شد.