آرشیو یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲، شماره ۳۸۵۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

«کارا و کوشا» به تلویزیون آمدند

پخش مجموعه «کار و کوشا» به تهیه کنندگی عطیه شهیدی از شبکه دو آغاز شد.این برنامه که در 130 قسمت تولید شده است هر روز ساعت 15 و 30 دقیقه به نمایش در می آید.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، این برنامه به سفارش گروه کودک و خردسال شبکه دو و با محور قرار دادن دو عروسک کارا و کوشا در کنار شش بازیگر و چهار عروسک دیگر مهارت های زندگی و شیوه های نوین کارآفرینی را به کودکان آموزش می دهد. دکور این برنامه در فضایی یکهزار متری ساخته شده و تلاش می کند با به تصویر کشیدن محله کوچکی نشان دهد که در نقاط مختلف شهرمان فرصت هایی وجود دارد که می توان از آن برای کارآفرینی استفاده کرد.

در این مجموعه هومن رمضانی، نقش پدر کارا و کوشا و آیلار کریمی نقش مادر این دو عروسک را بازی می کنند.

«کارا و کوشا» دختر و پسر کنجکاو و پر تلاشی هستند که همیشه نسبت به محیط اطراف خود با دقت و توجه برخورد کرده و از کنار مسائل و مشکلات به آسانی و با بی تفاوتی نمی گذرند. آنها می کوشند با ارائه راه حل های مناسب و هوشمندانه، به حل مساله کمک کرده و برای خود و دیگران کار مفیدی انجام دهند.

نام «کارا» برگرفته از واژه کارایی و به معنای فردی است که کار خود را بخوبی انجام می دهد و نام کوشا نیز از واژه کوشش می آید و به معنای فردی بوده که بسیار پرتلاش است.