آرشیو یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲، شماره ۳۸۵۲
ورزش
۱۸

فدراسیون فوتبال آلمان: تا یک چهارم نهایی خبری از پاداش نیست

بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان فقط در صورتی در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل پاداش می گیرند که به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

به گزارش ایرنا، طی توافقی که روز گذشته بین بازیکنان و فدراسیون فوتبال آلمان انجام شد، به هر یک از بازیکنان تیم ملی این کشور در صورت قهرمانی مبلغ 300 هزار یورو پاداش پرداخت خواهد شد. فدراسیون فوتبال آلمان در مسابقات سال گذشته جام ملت های اروپا نیز که تیم ملی آلمان به مرحله نیمه نهایی راه یافت، با بازیکنان به چنین توافقی رسیده بود.

وولفگانگ نیرباخ، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان در این باره گفت: بازیکنان شرایط دریافت پاداش را پذیرفته اند و هرکدام از آنها در صورت صعود تیم ملی آلمان به مرحله یک چهارم نهایی، مبلغ 50 هزار یورو دریافت خواهند کرد.

وی مبلغ پاداش هریک از بازیکنان تیم ملی آلمان درصورت صعود به نیمه نهایی را 100هزار یورو و در صورت نایب قهرمانی 150 هزار یورو اعلام کرده است.

تیم آلمان که سه عنوان قهرمانی در جام جهانی را درکارنامه دارد، از مسابقات یورو 96 تاکنون موفق به کسب هیچ عنوان مهمی نشده است و تا زمان برگزاری جام جهانی 2014 برزیل، به رکورد طولانی ترین مدت بدون قهرمانی خود بعد از جنگ جهانی دوم از سال 1954 تا 1972 خواهد رسید.

این در حالی است که تیم ملی آلمان در دو دوره اخیر مسابقات جام جهانی و جام ملت های اروپا، به نیمه نهایی یا فینال راه یافته، اما قهرمان نشده است.