آرشیو چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲، شماره ۲۸۴۸
جامعه
۱۳

دکه خبر

سندیکای کارگران فلزکار و مکانیک و هیات بازگشایی سندیکای کارگران نقاش و تزیینات ساختمان با انتشار نامه یی سرگشاده خطاب به حسن روحانی، رسیدگی به پرونده فساد در تامین اجتماعی را وظیفه یی ملی توصیف کرده اند و خطاب به رییس جمهوری آورده اند: «در این راه سندیکاهای کارگری و کارگران ایران پشتیبان شما هستند و از هیچ گونه کمکی برای بازگرداندن این اموال دریغ نخواهند کرد.»

رسول دیناروند، رییس سازمان غذا و دارو گفت: به دنبال آن هستیم تا در چارچوب سیاست های شورای عالی سلامت واردات نوشابه های رژیمی و روغن های اسید چرب ترانس دار را ممنوع کنیم. رسول دیناروند در ادامه گفت: سیاست ما ممنوع کردن واردات محصولات مضر سلامت است.

زهره طبیب زاده، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تکذیب آمار منتشر شده درباره تعداد دانشجویان ستاره دار گفت: در حالی مسوولان دانشگاه از بازگشت 400 دانشجوی ستاره دار به تحصیل خبر می دهند که تعداد واقعی آنان 389 نفر بوده و از این تعداد تنها 126 نفر مشکلات سیاسی و امنیتی دارند.

حمیدرضا کفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از اختصاص سه هزار میلیارد ریال از سوی شهرداری تهران برای احداث یکصد نمازخانه در یکصد مدرسه خبر داد.