آرشیو دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲، شماره ۲۰۶۶۶
اقتصادی
۴

مطالبات 500 هزار بازنشسته دهه فجر پرداخت می شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت مرحله هشتم مطالبات 500 هزار بازنشسته کشوری در دهه مبارک فجر خبر داد.

علی ربیعی در حاشیه مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی آسمان گفت: در این دوره که هشتمین مرحله مطالبات بازنشستگان پرداخت خواهد شد به حساب هر یک از بازنشستگان کشوری مشمول قانون فوق مبلغ 200 هزار تومان در ایام مبارک دهه فجر واریز می شود.

به گفته وی، با تلاش و پیگیری های صندوق بازنشستگی کشوری تاکنون مطالبات 300هزار نفر بازنشسته به طور کامل تسویه شده و پیش بینی می شود در این مرحله مطالبات حدود 500 هزار نفر تسویه خواهد شد.

به گزارش مهر، ربیعی در ادامه با اشاره به اینکه جهت گیری برنامه ها و فعالیت های صندوق بازنشستگی کشوری در دور جدید مبتنی بر ارتقا و بهبود معیشت اقتصادی و افزایش خدمات فرهنگی، رفاهی به بازنشستگان است اظهار داشت: این صندوق علاوه بر تعهدات قانونی در زمینه درمان با اجرای طرح ملی بیمه طلایی و در بخش های فرهنگی، اجتماعی نیز با اجرای طرح در خانه نمانیم با محوریت سفرهای زیارتی و سیاحتی و راه اندازی خانه های امید در شهرستان ها به بازنشسته های تحت پوشش خدمات متنوع و گوناگونی ارائه می دهد.

گفتنی است تاکنون صندوق بازنشستگی کشوری بالغ بر یک میلیون و 400 هزار تومان از مطالبات بازنشستگان واجد الشرایط را پرداخت کرده است.