آرشیو سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲، شماره ۱۹۰۸
سیاست
۳

پیامک: 30004699

الو شرق 88640260

لطفا کارشناسان اقتصادی پاسخ دهند چنانچه خانواده های معمولی از فهرست حقوق بگیران خارج شوند تکلیف فرزندان بیکار آن خانواده چه خواهد شد؟

مسوولان بدون در نظر گرفتن نرخ تورم افزایش حقوق 18درصد را اعلام می کنند و این بی عدالتی زمانی مضاعف می شود که این 18درصد هم برای یک حقوق بگیر ساده است و هم برای وزیر یا یک وکیل.

فرهنگی بازنشسته

در ارتباط با صحبت های آقای مرتضوی که گفته بودند غیرشمول را به نمایندگان می دهند، می خواستم عرض کنم من یکی از مدیران سابق سازمان هستم، غیرشمول همیشه بین مدیران پرداخت می شد و مدیرها این مبالغ را به روسای شعبشان پرداخت می کردند که آنها راحت به افرادی که مستحق هستند و نیازمندند، بدهند. به نظر من این کار ایشان غیراصولی و خلاف است.

دولت اعلام کرده بود از 15آذر به مدرسه ها شیر می دهد، ولی تا امروز که 20آذر است هیچ خبری نشده است.

می خواستم خدمت نمایندگان عرض کنم شما که توانستید جلوی افزایش قیمت انشعاب آب و برق را بگیرید و باعث شدید وزارتخانه مربوطه از این قضیه عقب نشینی کند، چطور در دولت قبلی نتوانستید این کارها را انجام دهید و باعث افزایش قیمت و افت پول ملی شدید؟

سال گذشته برای پلمب دفاتر قانونی دفتر روزنامه حدود 13هزارتومان به پست پرداخت می کردیم، امسال 33هزارو600تومان پرداخت کردیم، تقریبا سه برابر. اداره پست پاسخ دهد چه اتفاقی افتاده که در عرض یک سال خدمات پستی سه برابر شده است.

درخواستی داشتم مبنی بر نصب صندلی ایستگاه اتوبوس در مسیر خط میدان هروی به سمت معلم، ایستگاه مورد نظر ایستگاهی است به نام چهارراه نعیم که متاسفانه مردم باید سرپا بایستند تا اتوبوس برسد. چندبار هم با 137 و 1888 تماس گرفتیم ولی متاسفانه پاسخ درستی ندادند.

از طرف جمعی از نیروهای مدت موقت شرکت نفت تماس می گیرم. حدود دوسال است که بحث تبدیل وضعیت ما انجام گرفته ولی هنوز همان حقوق زمان پیمانکاری را دریافت می کنیم. از وزارت نفت می خواهیم که این موضوع را جزو برنامه های صدروزه خودش بگذارد و بررسی کند تا ما و خانواده هایمان از بلاتکلیفی نجات پیدا کنیم.

مدتی است روی قبض های گاز که برای ما ارسال می شود مبلغی بابت عوارض گازرسانی به روستا می گیرند. با چه مجوزی این پول ها را از مردم می گیرند.

یک مخاطب از قم