آرشیو سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۳۷
ورزشی
۲۱

دایره طلایی

تاخیر در دیدار ثامن الحجج و شهدای زنجان

سازمان لیگ فدراسیون کشتی با برگزاری مسابقه تیم های ثامن الحجج مشهد و شهدای زنجان از گروه (ب) لیگ برتر کشتی آزاد در 29 آذرماه موافقت کرد. پیش از این قرار بود این دیدار 28 آذرماه برگزار شود اما چون سازمان لیگ فدراسیون کشتی زمان برگزاری بازی دوم این گروه یعنی تیم های هم استانی خونه به خونه بابل و گاز مازندران در هفته پایانی را روز جمعه اعلام کرده بود و مسئولان دو تیم ثامن الحجج مشهد و شهدای زنجان با توجه به حساس بودن رقابت ها، خواستار برگزاری همزمان دو مسابقه این گروه شده بودند این جابه جایی در برنامه رقابت ها صورت گرفت. گفتنی است، در

گروه (ب) لیگ برتر صعود تیم خونه به خونه بابل به مرحله نیمه نهایی مسجل شده اما سه تیم دیگر شامل موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مشهد، شهدای زنجان و گاز مازندران هر کدام شانس دارند تا در هفته پایانی مرحله مقدماتی بتوانند به نیمه نهایی صعود کنند. گفتنی است، در گروه یک نیز موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج سبزوار و هیات کشتی رستم کلا28 آذرماه و گروه ساختمانی کفایتی مشهد و استیل آذین ایرانیان نیز 29 آذرماه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

رضایی سخنگوی فدراسیون ماند

علیرضا رضایی که با تصمیم اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد به عنوان مدیر تیم های ملی و امور فنی کشتی آزاد منصوب شد، طبق اعلام فدراسیون به عنوان سخنگو نیز باقی خواهد ماند. رضایی تا زمان تعیین نایب رئیس فدراسیون و با تصمیم رسول خادم سرپرست فدراسیون کشتی با حفظ سمت مدیر تیم های ملی و امور فنی کشتی آزاد، سخنگوی فدراسیون کشتی نیز خواهد بود.