آرشیو سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲، شماره ۳۰۹۱
استان ها
۱۸

کوتاه

بهره برداری از بلوار پتروشیمی تبریز پس از 7 سال

دنیای اقتصاد – تبریز – رعنا نیک رفتار: با 140 میلیارد ریال هزینه، بلوار پتروشیمی تبریز در اتوبان غرب به بهره برداری رسید. بهره برداری از این بلوار و عبور روزانه بیش از 2500 دستگاه تریلر، ماشین های سنگین باری ومخزن دار و همچنین اتوبوس، مینی بوس وسواری برای جا به جایی سه هزار نفر کارکنان این مجتمع، برای کاهش بار ترافیکی جاده تبریز – آذرشهر، تقاطع های سردرود، پالایشگاه، تراکتور سازی ودیگر صنایع منطقه نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

شعبه ویژه ثبت اسناد در منطقه آزاد انزلی ایجاد می شود

دنیای اقتصاد – رشت: شعبه ویژه ثبت اسناد در منطقه آزاد انزلی تاسیس می شود. در جلسه مشترک میان رضا مسرور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی و سید جعفر مفیدی مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان مقرر شد براساس توافق صورت گرفته باتوجه به حجم و گستره فعالیت ها و نیازمندی های ثبتی منطقه در حوزه ثبت املاک، این شعبه از سوی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی ایجاد شود.

آسفالت 45 هزار مترمربع از معابر اصلی و فرعی شهر کاشان

دنیای اقتصاد - کاشان - سید حسین صدری: افزون بر 45هزار متر مربع از معابر اصلی و فرعی شهر کاشان لکه گیری و آسفالت شد. شهردار کاشان با اعلام این خبر گفت: برای انجام این عملیات که طی دو ماه مهر و آبان ماه امسال صورت گرفت، بیش از 4 هزار تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفت.

برپایی سومین همایش بحران آب چهارمحال و بختیاری در شهرکرد

دنیای اقتصاد – شهرکرد – هیبت الله غفاری: رییس شورای اسلامی شهرکرد از برگزاری سومین همایش بحران آب چهارمحال و بختیاری با عنوان «بام ایران در حسرت آب» امروز در شهرکرد خبر داد. محمدرضا بیاتی بحران آب و محیط زیست، تغییر اقلیم و بحران آب، پیامدهای اجتماعی و اقتصادی این بحران، مدیریت تخصیص و بهره وری آب، حفاظت از منابع آب های سطحی و زیرزمینی و مدیریت حوضه ای و توسعه پایدار آب را از مهم ترین اهداف این همایش عنوان کرد.