آرشیو سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۳۷
رویداد
۲

خبر

نمایندگان احزاب در وزارت کشور

یدالله طاهرنژاد عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، با اشاره به اینکه تعدادی از نمایندگان با گرایش های مختلف با میرولد معاون سیاسی وزیر کشور دیدار و گفت وگو کردند، گفت: در این دیدار درخصوص تجدید فعالیت خانه احزاب و تعامل بیشتر با تشکل های سیاسی بحث و بررسی کردیم، دوستان دیدگاه ها و نظرات خود را ارائه کرده و میرولد با حوصله به آن ها گوش داد. وی در گفت وگو با تسنیم افزود: معاون سیاسی وزیر کشور با حسن ظن ابراز علاقه کرد تا خانه احزاب مجددا فعال شود. همچنین مقرر شد دوستان راهکارهایی را مطالعه کنند تا در خانه احزاب زمینه تعامل هر چه بیشتر احزاب فراهم شود.

طاهرنژاد در ادامه از دیدار احزاب و تشکل های سیاسی با وزیر کشور خبر داد و اظهار داشت: شخص وزیر کشور در حال تدارک یک جلسه نسبتا وسیع با فعالان سیاسی است و آن طور که از وزارت کشور و صحبت های میرولد مطلع شدیم، رحمانی فضلی علاقه مند است بزودی این دیدار انجام شود بنابراین به نظر می رسد این نشست بزودی برگزار شود تا وزیر کشور از نزدیک در جریان فعالیت احزاب و تشکل های سیاسی قرار گیرد.

دلیل عدم خروج خاتمی مسائل پروتکلی بود

ماشاءالله شمس الواعظین درباره اخبار منتشر شده مبنی بر ممنوع الخروج بودن سیدمحمد خاتمی به ایسنا گفت: دلیل اینکه آقای خاتمی اجازه خروج از کشور را پیدا نکرد، مسائل پروتکلی بود یعنی به ایشان گفته بودند اگر رئیس جمهور اسبق بخواهد به کشور دیگری سفر کند، باید مسائل امنیتی تامین شود.