آرشیو سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۳۷
فن آوری
۱۹

ارسال نمابر از طریق تلفن همراه

ماهرخ چنگیز

پیش از گسترش استفاده از پست های الکترونیکی و سرویس های پردازش ابری برای جابه جایی اطلاعات، دستگاهی به نام نمابر نقش اساسی را برای رساندن اطلاعات به افراد مورد نظر ما بازی می کرد. حالاهم هر چند استفاده از این دستگاه ها کمرنگ شده اما هنوز هم می توان شرکت ها و سازمان هایی را دید که از این دستگاه تنها برای جابه جایی اطلاعات خود استفاده می کنند. اگر شما هم برای انجام کارتان به یکی از این سازمان ها حتما باید اطلاعات خود را از طریق نمابر به دست مسئولان برسانید اما دسترسی به یک دستگاه نمابر ندارید نگران نباشید، چرا که اپلیکیشن ایرانی fax مشکل شما را حل می کند.

به کمک این اپلیکیشن امکان ارسال و دریافت نمابر از طریق تلفن های همراه و اینترنت فراهم خواهد شد. این اپ به معنای واقعی ساده و با ظرافت کامل طراحی شده است. در صفحه نخست اپلیکیشن، شما با گزینه هایی همچون ارسال، بایگانی، نمابر جدید، داشبورد و تنظیمات روبه رو هستید. حتما به این فکر می کنید که چگونه باید اطلاعات خود را به فرستنده مورد نظر نمابر کنید. برای این کار و در قدم اول برای ارسال نمابر جدید باید به قسمت گزینه ارسال بروید و سپس متن مورد نظر را در فضای در نظر گرفته شده تایپ کنید. در نهایت نیز با وارد کردن شماره مقصد، اطلاعات خود را به گیرنده نمابر کنید.

همچنین شما با این اپ امکان نمابر تصویر را نیز خواهید داشت. دریافت نمابر ها هم بسیار راحت است. تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید تا اپلیکیشن به صورت خودکار نمابر ها را گرفته و آنها را در بخش «نمابر جدید» به نمایش بگذارد. برای دریافت این اپلیکیشن کاربران سیستم عامل اندروید و ios می توانند به سایت www.fax.ir مراجعه کنند.