آرشیو شنبه ۷ دی ۱۳۹۲، شماره ۱۹۱۶
سیاست
۳

پیامک: 30004699

الو شرق 88640260

خواهشمندم از آقایان حسین عبدی و محمدخاکپور دومربی تحصیلکرده و با اخلاق و از پیشکسوتان ارزنده فوتبال به عنوان کارشناس استفاده کنید.

وزارت نیرو با طرح تشویق و جریمه مشترکان برق به طورحتم می تواند صرفه جویی را در کشور نهادینه کند اما باید خاطرنشان کنیم برخی از مشترکان از یک کنتور، به صورت مشترک برای چند واحد منزل یا مغازه استفاده می کنندکه مسلما باید این دسته از مشترکان مشمول این طرح نشوند و یا به آنها دستور نصب کنتور جداگانه داده شود تا حقوقی به ناحق به وسیله این طرح تضییع نشود.

اجرای طرح گسترش پوشش بیمه ای روستاییان از اول زمستان خدمتی مسلم و خداپسندانه برای این دسته از هموطنان زحمتکش و متدینی است که محرومیت ها و رنج های زیادی را در زمان رژیم ستمگر طاغوت و نیز در دوران دفاع مقدس تحمل کردند.

از وزارت راه و شهرسازی و استانداری مازندران و شورای اسلامی و دهیاری استدعا داریم نسبت به بهسازی و ترمیم آسفالت تنها جاده و راه ارتباطی پرتردد 18 روستای مجاور پرجمعیت شهرستان بابل از جمله (درویش خاک. بابا آباد. تیر کلا. نقارچی محله. شیر سوار. روح کلاو ونه سر...) اقدام عاجل صورت دهند. طی 11 سال بعد از آسفالت به دلیل بی توجهی مسوولان و دهیاری و عدم بهسازی و ترمیم دوباره به جاده خاکی تبدیل شده است.

لطفا بحث تعطیلی سه سینمای موجود در جوادیه منطقه16را از طریق وزیر ارشاد و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران پیگیری کنید. این موضوع واقعا تاسف بار است.

حالاکه به حول و قوه الهی قرار است سازمان مدیریت و برنامه ریزی و به تبع آن سازمان امور اداری و استخدامی و پیروان حسابرسی کل کشور احیا شود پیشنهاد می شود طبق لایحه قانون خدمات کشوری و لشکری حقوق پرسنل براساس نرخ تورم محاسبه و درصورت عدم توانایی پرداخت تا زمان پرداخت در فیش حقوقی لحاظ شود.

ناصر وجدانی- تهران

پنجم دی 1382 سالروز خونبار زلزله بم - ویرانی یک شهر و گورهای دسته جمعی بیش از 40هزارنفر. روزی که دنیا اشک ریخت. نوزادان 10 سال گذشته که اکنون کودکانی 10 ساله اند چه سرنوشتی دارند؟ زنان بم؟ مردان بم؟ بم در 10 سال گذشته چه پروسه ای را طی کرد؟ سرنوشت مردم امروز بم وشهر شان چیست؟