آرشیو یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲، شماره ۲۰۶۸۵
حوادث - اخبار کشور
۱۱

ابرهای برفی در آسمان پایتخت

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه به سبب ورود سامانه بارشی جدید به کشور شاهدبارش برف در ارتفاعات پایتخت خواهیم بود، گفت: دمای هوا نیز در کل کشور روند افزایشی خواهد داشت.

محمد اصغری در گفت وگو با فارس با اشاره به ورود سامانه بارانی جدید اظهار داشت: این سامانه استان های واقع در نیمه غربی کشور را درگیر کرده است.

کارشناس هواشناسی افزود: بر همین اساس پیش بینی می شود که بارش ها در استان های، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری، مناطق کوهستانی فارس، همدان، مرکزی و بوشهر شدت بیشتری داشته باشد.به گفته وی، این امر با آب گرفتگی معابر عمومی و همچنین اختلال در عبور و مرور در استان های یاد شده همراه خواهد بود.

وی درباره وضعیت هوای تهران گفت: دمای هوا در کل کشور از جمله تهران طی روزهای آینده گرمتر خواهد شد و بارش ها نیز عموما پراکنده خواهد بود.

اصغری پیش بینی کرد امشب در ارتفاعات البرز، قزوین، سمنان و پایتخت برف ببارد.

وی درباره وزش باد خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده به سبب بارندگی، شاهد وزش باد قابل توجه نخواهیم بود و بر همین اساس انتظار می رود که شرایط کیفی هوای تهران طی روزهای آینده در شرایط نرمال قرار گیرد.

کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی امروز از نوار شرقی کشور خارج می شود از اینرو شاهد بارش های خفیف درنیمه شرقی خواهیم بود.