آرشیو یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲، شماره ۱۹۲۶
سیاست
۶

مولوی عبدالحمید با تاکید بر نیاز جامعه به وحدت:افراط گرایان در جامعه طرد می شوند

مدیر دارالعلوم زاهدان سخنان اخیر حسن روحانی در همایش استانداران را «بسیار سازنده و تاریخی» توصیف کرد و گفت: «در شرایط جدید که فضای جامعه به سوی اعتدال به پیش می رود و رییس جمهوری و مسوولان کشوری اعتدال گرا هستند و مردم نیز به خط و مسیر اعتدال رای دادند، همه کسانی که از هر قومیت و مذهبی افراط کرده اند باید به مسیر اعتدال بازگردند وگرنه از سوی جامعه طرد خواهند شد. اسلام به جز اعتدال، چیز دیگری را نمی پذیرد و با افراط و تفریط مخالف است.» او گفت: «عزت مسلمانان در اتحاد و انسجام است و باید با هم برای منافع اسلام و کشورهای اسلامی فکر کرده و چاره جویی کنند و در مقابل یکدیگر گذشت نشان دهند.» امام جمعه اهل سنت زاهدان در ادامه گفت: «حضور توانمندان شیعه و سنی در کنار یکدیگر در مراکز تصمیم گیری و مدیریت ها باعث می شود که کسی نتواند به وحدت ما ضربه بزند.»

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.