آرشیو یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲، شماره ۲۰۶۸۵
اخبار کشور
۱۰

عضو ناظر مجلس خبر داد: همکاری وزارت اطلاعات و ناجا با ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برای شناسایی ویژه خواران

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از همکاری وزارت اطلاعات و ناجا با ستاد مذکور برای شناسایی ویژه خواران خبر داد.

عزت الله یوسفیان ملاعضو ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به نامه حسن روحانی به معاون اول خود، مبنی بر شناسایی و مجازات کسانی که با تبانی و سوء استفاده از امتیازات خاص، زمینه ویژه خواری و درآمدهای غیرموجه را فراهم کرده اند، گفت: معاون اول رئیس جمهور در اجرای این دستور مذاکرات و بررسی های اجمالی را قبل از تشکیل ستاد داشته است.

وی افزود: چون موضوع با اهمیت است در ستاد مطرح شد و هر یک از اعضای ستاد در قوای سه گانه اعلام آمادگی کردند که به این موضوع رسیدگی کنند.

یوسفیان ملادرباره نحوه آغاز و چگونگی پیگیری شناسایی ویژه خواران، به فارس گفت: این موضوع در جلسات آتی ستاد برنامه ریزی می شود اما در کل رسیدگی به این موضوع قطعی است.

نماینده مردم آمل در مجلس از همکاری وزارت اطلاعات و ناجا با ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برای شناسایی ویژه خواران خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر نمایندگان سه قوه، دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی نیز برای رسیدگی و پیگیری اعلام آمادگی کردند.