آرشیو چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲، شماره ۳۱۱۲
خبر
۸

سایه روشن

نقدی: بسیج اردن و مصر تشکیل می شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت که «امروز اسرائیل در محاصره مقاومت است و پس از بسیج فلسطین و بسیج لبنان، بسیج سوریه ایجاد شده و بسیج اردن و مصر نیز تشکیل خواهد شد.» به گزارش «ایسنا»، سردار محمدرضا نقدی با اشاره به شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی در جنگ های 33، 22 و 8 روزه گفته است: «گفتمان مقاومت که میراث جاویدان امام امت و شهیدان گرانقدرمان است، پیروز نهایی خواهد بود.»

البرز خاموش شد

پلنگ مجروح ایرانی که نام «البرز» بر او گذاشته شده و توسط شکارچیان از 50 ناحیه زخمی و قطع نخاع شده بود، با تزریق داروی بیهوشی قوی، برای همیشه خاموش شد. پزشکان معالج، تشخیص داده بودند که او شانسی برای درمان ندارد و تنها، درد می کشد. به گزارش «عصر ایران»، این پلنگ نر ابتدا یک دستش را در تله شکارچیان از دست داده بود.

تمام هدیه های متهم ایرانی فساد مالی به همسر ترکیه ای

وب سایت خبری تحلیلی «تدبیر» به نقل از روزنامه «حریت» ترکیه، فهرستی از هدایای میلیاردی رضا ضراب میلیاردر ایرانی را که به تازگی در ترکیه به اتهام فساد مالی بازداشت شده است، منتشر کرده که به همسر ترکیه ای خود «ابرو گوندش» یکی از معروف ترین خواننده های ترکیه داده است. ضراب طی سه سالی که از ازدواجش با این خواننده مشهور می گذرد، یک ویلابه ارزش یک میلیون یورو در بودروم ترکیه، یک ویلادر جمیرای دبی، یک خودرو بی ام و 607 به ارزش 520 هزار لیر، یک خودرو جیپ، جت اختصاصی با ظرفیت 8 نفر به ارزش 12 میلیون دلار، قایق تفریحی و یک خودرو «استون مارتین» به ارزش 340 هزار یورو به «ابرو گوندش» هدیه کرده است.