آرشیو سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲، شماره ۱۹۳۹
حوادث
۱۲

حادثه ها

تیراندازی در قم یک مجروح برجای گذاشت

فارس: تیراندازی در محدوده پل بازار قم یک نفر را به شدت مجروح کرد. این تیراندازی صبح دیروز رخ داد و حال فرد مجروح به دلیل اصابت تیر به گلوی او وخیم است. به گفته شاهدان عینی، علت این تیراندازی نزاع شخصی بین سه نفر بود که از این سه نفر یک فرد دستگیر، یک نفر متواری شده و فرد سوم نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

راننده معتاد، مقصر تصادف مرگبار سرویس مدرسه

مهر: رییس پلیس ترافیک شهری گفت: تست اعتیاد راننده سرویس دبیرستان دخترانه در قم که در تصادفی مرگبار موجب کشته شدن یک دانش آموز دختر شد مثبت بود. سرهنگ محسن مهرایی، اظهار کرد: پس از بررسی های انجام شده مشخص شد راننده سرویس دختران دبیرستانی در قم در وقوع حادثه مرگبار صددرصد مقصر بود. پس از انجام تست اعتیاد مشخص شد راننده معتاد است. پرونده این فرد بر اساس قانون به عنوان مقصر حادثه به مرجع قضایی ارسال شد. مهرایی همچنین گفت: اگر مدرسه ای از سرویس غیرمجاز استفاده کند و دانش آموزان دچار حادثه شوند علاوه بر راننده مدیر مدرسه نیز به عنوان مقصر به مراجع قضایی معرفی می شود.

دستگیری کلاهبردار 5میلیاردتومانی

پلیس خبر: فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با اوراق و اسناد جعلی پنج میلیاردتومان کلاهبرداری کرده بود. سردار «محمدرضا اسحاقی» توضیح داد: ماموران در پی شکایت شرکتی تولیدی مبنی بر اینکه چندماه پیش فردی مبلغ پنج میلیاردتومان وجه نقد از شرکت دریافت و کلاهبرداری کرده است، به تحقیق در این باره پرداختند. وی افزود: در تحقیقات گسترده فنی و اطلاعاتی پلیس مشخص شد، متهم به بهانه خرید 22 فروند شناور دریایی از کشور همجوار با ارایه اوراق و اسناد جعلی و فاقد اصالت، پنج میلیاردتومان از این شرکت کلاهبرداری کرده است. فرمانده انتظامی خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: با تحقیقات پلیس و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی سرانجام ماموران پلیس آگاهی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.