آرشیو یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، شماره ۵۵۷۳
ورزشی
۲۱

نمی خواهم خاطره تلخ گوانگجو تکرار شود

بانوی پرافتخار کاراته کشور از دیروز به روی تاتامی رفت تا به عنوان نخستین لژیونر زن ایران در این رشته برای باشگاه الاهلی امارات مبارزه کند. حمیده عباسعلی که در رقابت های آسیایی 2012 ازبکستان و 2013 امارات و نیز بازی های کشورهای اسلامی مدال طلارا بر گردن آویخته بود این بار به عنوان لژیونر در یک تیم خارجی فعالیت می کند. کومیته کای وزن به اضافه 68 کیلوگرم کشورمان که به یک مدعی در آسیا تبدیل شده حال رویای جهانی شدن را درسر می پروراند. بانوی کاراته ایران از اهداف خود گفت.

رقابت هایی که در آن حضور یافته ای به چه شکل است؟

مدتی است با باشگاه الاهلی امارات قرارداد بسته ام که تیم ما در مسابقات جایزه بزرگ امارات شرکت کرده است. مسابقات تمامی رده های سنی برای زنان و مردان از دیروز آغاز شده و کاراته کاهایی از 40 کشور مختلف جهان در آن حضور دارند. در پایان این مسابقات در مجموع 100 هزار دلار جایزه به برترین ها داده می شود.

بعد از این مسابقات چه رقابت هایی را پیش رو داری؟

همچنین قرار است در مسابقات جام باشگاه های آسیا که اوایل اسفندماه 92 در کشور کویت برگزار می شود برای تیم کاراته باشگاه الاهلی به میدان بروم.

برای بازی های آسیایی 2014 کره جنوبی چه پیش بینی می کنی؟

امیدوارم خاطره تلخ بازی های 2010گوانگجو برایم تکرار نشود و بتوانم در این بازی ها هم خودم را ثابت کنم. چهارسال پیش به علت تصادفی که در دهکده بازی ها کردم شانس حضور در مسابقات را از دست دادم و از مدالی که می توانستم بگیرم محروم شدم. امیدوارم در کره به آرزویم برسم.