آرشیو یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، شماره ۵۵۷۳
ورزشی
۲۱

ورزش ایران

پاس قوامین قهرمان لیگ برتر تکواندوی نونهالان شد

به گزارش مهر، هفته های نهم تا یازدهم نهمین دوره رقابت های لیگ نونهالان باشگاه های کشور موسوم به جام شکوفه ها روز جمعه در خانه تکواندو برگزار شد و در نهایت پاس قوامین با برتری مقابل همه رقبا صاحب برتری شد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، استیل البرز با 24 امتیاز مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و جوانه با 21 امتیاز سوم شد

صعود 4 تیم به نیمه نهایی لیگ ووشو

هفته های ششم و هفتم از رقابت های لیگ برتر ووشوی باشگاه های ایران با انجام 5 دیدار به پایان رسید تا در فاصله یک هفته به پایان مرحله مقدماتی این مسابقات، صعود چهار تیم دانشگاه آزاد، پرشین، پارس جنوبی و رنگ فیروزه ای شیراز به مرحله نیمه نهایی قطعی شود. در جدول رده بندی و در گروه اول پارس جنوبی با 18 امتیاز مکان اول را در اختیار دارد. رنگ فیروزه ای شیراز با 15 امتیاز دوم است. در گروه دوم پرشین با 18 امتیاز صدرنشین است و دانشگاه آزاد با 12 امتیاز دوم است.

شرکت شمشیربازان در جام جهانی اسپانیا و ایتالیا

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با ترکیبی متشکل از چهار بازیکن در دو دوره جام جهانی که به صورت متوالی به میزبانی اسپانیا و ایتالیا برگزار می شود، شرکت می کند. مسابقات شمشیربازی جام جهانی اسپانیا طی روزهای 18 تا 20 بهمن در شهر مادرید و مسابقات جام جهانی ایتالیا 25 تا 27 بهمن در شهر پادووا برگزار می شود. جام های جهانی اسپانیا و ایتالیا در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می شود و شمشیربازان اعزامی ایران در هر دو بخش این مسابقات شرکت می کنند.