آرشیو چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، شماره ۲۸۹۶
اقتصاد
۵

خبر

کمک 200 میلیون ریالی بانک ملی به استان های برف زده گیلان و مازندران

در راستای مسوولیت های اجتماعی و کمک به اقشار مختلف جامعه، بانک ملی ایران مبلغ 200 میلیون ریال، به استان های برف زده گیلان و مازندران اختصاص داد. در روزهای گذشته به علت بارش برف سنگین، سردی و برودت هوا هموطنان استان های گیلان و مازندران در شرایط سختی به سر می بردند که کمک و امداد رسانی ویژه یی را می طلبید. بانک ملی ایران نیز با تخصیص اعتبار 100 میلیون ریالی به هر یک از استان های مذکور با هماهنگی ستاد امداد رسانی استان، برای اهدا به صورت کمک های نقدی یا تهیه مایحتاج ضروری در اختیار هموطنان این دو استان قرار داد.

پرداخت سود سهام به سهامداران شرکت بیمه کوثر در شعب بانک صادرات

سهم سود سهامداران شرکت بیمه کوثر منتهی به سال مالی 1391 از طریق شعب بانک صادرات ایران پرداخت می شود. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، بر اساس قرارداد منعقده بین این بانک و شرکت بیمه کوثر سهم سود نقدی سهامداران حقیقی این شرکت از طریق کلیه شعب بانک صادرات ایران از روز یکشنبه 20 بهمن ماه سال جاری قابل پرداخت است. در این رابطه سهامداران حقیقی شرکت یادشده می توانند با ارائه مدارک هویتی نظیر کارت ملی، شناسنامه، برگه سهام مربوطه به شعب این بانک مراجعه و سود متعلقه خود را دریافت کنند یا به سایر حساب های خود انتقال دهند.

ارتباط تنگاتنگ مشتریان با درگاه های ارتباطی بانک پارسیان

بررسی عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان و دیگر درگاه های ارتباطی بانک پارسیان نشان می دهد، این مراکز از زمان راه اندازی تاکنون تعاملی صمیمانه با مشتریان برقرار کرده و توانسته اند پایگاهی پاسخگو و بهنگام برای ایشان باشند. از ابتدای سال جاری تاکنون، این مراکز توانسته اند پاسخگوی حدود 850 هزار تماس از طریق کانال های مختلف ارتباطی باشند. مرکز ارتباط با مشتریان و بانک پارسیان و امور مشتریان شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با بهره مندی ازکانال هایی از قبیل: تلفن، وب، ایمیل، پیامک، صندوق صوتی و فکس درگاه هایی هستند که مشتریان می توانند به واسطه آنها به راحتی با بانک پارسیان ارتباط برقرار کنند. بیشترین تماس های برقرارشده با این مراکز از طریق تلفن بوده است. شایان توجه است که تعداد ایمیل ها و پیامک های ارسالی به بانک نسبت به گذشته رو به افزایش است.