آرشیو پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۵۵۸۸
اجتماعی
۴

سلام ایران

ساخت بیمارستان در شهرری: آقای ساجدی از کارمندان وزارت نفت از مسئولان این وزارتخانه خواسته اند بیمارستانی در منطقه شهرری ایجاد کنند تا هم مردم این منطقه از این امکانات استفاده کنند و هم جمعیت زیادی از کارمندان این وزارتخانه که به علت کار در پالایشگاه تهران در شهرری زندگی می کنند، بتوانند از این بیمارستان بهره مند شوند.

تعیین تکلیف در کمیته انضباطی: خانم فرخی از مدیریت بانک ملت خواسته اند هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف کسانی که در کمیته انضباطی این بانک پرونده دارند، اقدام کنند. این مخاطب گفته اند مدت 7 ماه است که پرونده همسرشان در کمیته انضباطی بلاتکلیف مانده و این افراد و بالطبع خانواده های آنها نمی توانند هیچ برنامه ریزی برای سال جدید داشته باشند.

تشکر از وزارت خارجه: آقای شکوهیان از شهر آمل در تماسی از تیم مذاکره کننده هسته ای تشکر کرده و به کسانی که از این تیم و آقای ظریف انتقاد می کنند گفته اند: «بهتر است گروهی را تخطئه کنید که در سال های گذشته با صحبت های نابجا باعث بروز مشکلات امروز شده اند.

معیار پرداخت یارانه چیست: خانم محسنی از تیم اقتصادی دولت پرسیده اند معیار تعلق گرفتن یارانه که معادل 12 میلیون تومان درآمد در سال است را چگونه به دست آورده اند؟ این مخاطب گفته اند مسلما یک خانواده چهار نفره که در ماه 600 هزار تومان اجاره پرداخت می کند، مستحق گرفتن یارانه است، اما با این مقدار که اعلام شده بسیاری از کارمندان که در ماه یک میلیون تومان حقوق می گیرند و نصف آن را اجاره خانه می دهند از شمول یارانه خارج خواهند شد. ایشان از تیم اقتصادی دولت خواسته اند در این خصوص با حساسیت بیشتری عمل کنند تا حقی از مردم ضایع نشود.

پرداخت حق الزحمه کلاس های جبرانی تابستانی: آقای کردی دبیر بازنشسته آموزش و پرورش از مسئولان این وزارتخانه خواسته اند نسبت به تسویه حساب تدریس در کلاس های جبرانی تابستان سال 89 که هنوز پرداخت نشده، اقدام کنند. ایشان گفته اند از سال 89 تاکنون این حق الزحمه ها پرداخت نشده و بسیاری از فرهنگیان که در کلاس های تابستانی تدریس می کنند به این حق الزحمه ها احتیاج دارند، ولی هیچ مسئولی به این مشکل رسیدگی نمی کند.

افزایش حقوق کارگران: آقای خدابنده از دولت خواسته اند در سال جدید حقوق کارگران را با تورم هماهنگ کنند تا لااقل کمی از مشکلات معیشتی مردم برطرف شود.