آرشیو دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۱۹۶۱
اقتصادی
۴

خبر

برنامه ریزی برای ورود سرمایه گذاران چینی به بورس

فارس: وزیر اقتصاد با اشاره به پیش بینی تمهیدات لازم به منظور حضور سرمایه گذاران چینی به بازار بورس، گفت: اقتصاد ایران در شرایط مستحکم قرار گرفته و به شرایط رشد خود بازگشته است.

ترکیه دل به خرید گاز ارزان از عراق بسته است

ایرنا: یک روزنامه چاپ ترکیه با ادعای اینکه این کشور گران ترین گاز خود را از ایران خریداری می کند، نوشت: ترکیه دل به تامین گاز ارزانقیمت از شمال عراق بسته است و درصدد تامین سالانه 20میلیارد مترمکعب گاز از این کشور است.

جلوگیری از ورود دلال های نامدار در قراردادهای نفتی

فارس: بازرس نفت در سازمان بازرسی کل کشور گفت: در اولین قدم باید نسخه فارسی قراردادهای نفتی تهیه شود و از طرفی باید از ورود دلال های نام و نشان دار در قراردادهای جدید جلوگیری شود.

انتقاد قاسمی از نگاه های یک بار مصرف به بازار عراق

فارس: مشاور معاون اول رییس جمهور با انتقاد از نگاه های یک بار مصرف به بازار عراق گفت: وضع اقتصادی خوبی در بازار عراق نداریم. رستم قاسمی گفت: برخی تجار به بازار عراق به عنوان بازار یک بار مصرف نگاه می کنند در حالی که باید به بازار عراق نگاه بلند مدت وجود داشته باشد.

شروط پرداخت ارز مسافری

مهر: براساس بخشنامه بانک مرکزی، میزان ارز برای مسافران نوروز 93 همچنان 300دلار یا معادل آن به سایر ارزها به نرخ مبادله ای است که البته تنها یک بار در سال به هر مسافر بالای 12 سال تعلق می گیرد.