آرشیو شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۵۶۰۱
فن آوری
۱۹

برای سفر نوروز آماده شوید

ماهرخ چنگیز

در راستای معرفی سایت ها و اپلیکیشن هایی که شما را برای ایام تعطیلات نوروز آماده می کند، امروز قصد داریم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که آماده شدن شما برای سفر را آسان می کند. همیشه آماده شدن برای مسافرت نیازمند فراهم کردن شرایط و امکاناتی است.

بعد از این که با تحقیقات لازم و استفاده از تجربیات دیگران مکان مناسب برای سفر خود در ایام نوروز را پیدا کردید حالانوبت این است که وسایل مورد نیاز برای این مسافرت را آماده کنید. آمادگی کامل در این بخش بسیار مهم است چرا که فراموشی یک وسیله می تواند به صورت کلی مسافرت و لذت بردن از سفر را برایتان از بین ببرد. اگر نمی خواهید در این شرایط قرار بگیرد پیشنهاد می کنیم از اپلیکیشن «چمدان» استفاده کنید. چمدان، ابزاری است که جمع آوری ملزومات سفر را برایتان ساده و مدرن می کند، تا مطمئن باشید که چیزی را جا نگذاشته اید.

از آنجا که این اپ، یک اپ فارسی زبان است بنابراین کار با آن و استفاده از امکانات آن بسیار ساده است. برای شروع کار کافی است اپلیکیشن را اجرا و برای هر سفر یک چمدان جدید باز کنید. در نهایت در فضایی که برای شما در نظر گرفته شده وسایلی را که می خواهید همراه خود در سفر داشته باشید را ثبت کنید. همچنین اگر یادتان برود وسیله ای به این فهرست اضافه کنید چمدان با لیستی از پیشنهادات به شما کمک می کند. برای این کار نیز کافی است نوع سفر و همراهان خود را مشخص کنید، تا چمدان یک فهرست متنوع از وسایلی که باید در سفر همراه خود داشته باشید نظیر مسواک، پاسپورت، نوع لباس و... را به شما پیشنهاد دهد. این اپلیکیشن رایگان مخصوص کاربران اندروید است و برای دریافت آن می توانید به سایت www.cafebazaar.ir مراجعه کنید.