آرشیو شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۵۶۰۷
فن آوری
۱۹

بدون هزینه ویدئو بسازید

ماهرخ چنگی

«VidLab» نام اپلیکیشنی است که به کمک آن می توانید یک ویدئو نسبتا حرفه ای و قابل قبول، با گوشی هوشمند خود بسازید. در واقع این اپلیکیشن به کاربران خوش ذوقی که در فکر ویرایش و ساخت ویدئو با جلوه های ویژه بصری و صوتی هستند و یا تصمیم دارند که یک ویدئو متفاوت و زیبا بسازند، کمک شایانی می کند.

VidLab به کاربران اجازه می دهد با کمترین هزینه و بدون داشتن تجهیزات حرفه ای در کمترین زمان و با کمترین هزینه یک ویدئو بسازند یا ویرایش کنند.VidLab ابزاری است که به شما امکان ترکیب چند موزیک و ویدئو را با هم می دهد تا بتوانید ویدئویی بسیار با کیفیت و جذاب بسازید. با کمک این اپلیکیشن کاربران امکان اضافه کردن متن، عکس، موزیک و افکت های جالب و زیبا برای ساخت یا ویرایش ویدئو خود را خواهند داشت. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است. شما با دریافت این اپ امکانات گوناگونی را برای ساخت یک ویدئو ویژه و خاص خواهید داشت. امکان اضافه کردن جملات متحرک روی ویدئو با مجموعه ای از فونت های جدید و برگزیده، امکان اضافه کردن افکت ها و جلوه های ویژۀ بصری زیبا و قدرتمند به ویدئو،در اختیار داشتن مجموعه ای از فیلترها و قاب ها برای ساخت ویدئو،امکان افزودن افکت ها صوتی و صداهای متنوع روی تصاویر ویدئو،امکان ضبظ صدای خود روی تصاویر(برای خوانندگان، راویان و...) از جمله امکاناتی است که این اپلیکیشن رایگان در اختیار کاربرانش می گذارد.

همچنین شما بعد از ساخت ویدئوی خود امکان به اشتراک گذاشتن آن را به صورت مستقیم در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و... دارید. VidLab در حال حاضر تنها برای کاربران سیستم عامل ios قابل استفاده است. برای دریافت این اپلیکیشن می توانید به سایت www. vidlabapp.com مراجعه کنید.