آرشیو پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۲۹۳۲
ادب و هنر
۱۲

هم هوایی یعنی عاشق بودن

ستاره اسکندری

در آغازین روزهای بهار تئاتر را نفس می کشم، هوای «هم هوایی» تمام روزهایم به بوی زیبای بودن آغشته است، بودن. بودن. زن بودن عاشق بودن. این روزها بر بلندی می ایستم و فکر می کنم به تمامی زن ها، آنان که صبورانه ایستاده اند انان که صبورانه مانده اند آنان که صبورانه گذشته اند آنان که دیوانه وار فتح می کنند آشیانه زندگی را، که پر می کشند، که اوج می گیرند که خسته نمی شوند از بودن، از این همه بودن... سر به احترام خم می کنم برای تو، که زنی، که هستی، شکوه بودن تو را - بانو- زمزمه می کنیم بر صحنه تئاتر در هم هوایی.

هم هوایی روایت زندگی سه زن عاشق است که با مونولوگ های در هم تنیده زندگی خود را تعریف می کنند و متن هم در حال و هوای تئاتر مستند نوشته شده است. این سه زن هم که در نمایش وجود دارند سه شخصیت واقعی هستندکه در جامعه وجود دارند. مراسم افتتاحیه این نمایش جمعه – 22 فروردین- با حضور هنرمندان تئاتر، سینما، تلویزیون و... آغاز می شود. اجرای عموم «هم هوایی» از روز یکشنبه 24 فروردین ساعت 20 در تالار حافظ روی صحنه می رود.

در این نمایش ستاره اسکندری، الهام کردا و سارا بهرامی به ایفای نقش می پردازند و منوچهر شجاع طراح صحنه و لباس، محمدرضا جدیدی آهنگساز، محمدرضا حسین زاده مدیر تولید، امیر اسمی طراح پوستر، پریسا گودرزی، هومن خدادوست، محمدرضا انتظامی گروه کارگردانی، ماهیان را در «هم هوایی» همراهی می کنند.