آرشیو یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۵۶۱۹
اجتماعی
۴

سلام ایران

تلفن تماس: 88769075

ویژه نامه نوروز 93: آقای خانیار خواسته اند در ویژه نامه های ایران از مناطق گردشگری، معرفی قومیت ها و آداب و رسوم عید در مناطق مختلف کشور مطالبی استفاده شود. خدمت این مخاطب گرامی باید گفت سعی کردیم در ویژه نامه نوروز 93 از تمام موضوع ها از جمله اجتماعی، ورزشی و فرهنگی استفاده کنیم و با تورقی در ویژه نامه امسال مشاهده خواهید کرد که مطالب متنوعی گنجانده شده بود. پیشنهاد ایشان را ارج می نهیم.

ضرری که خریداران پرداخت می کنند: آقای نظری از شرکت های خودروساز ایرانی انتقاد کرده و گفته اند: «سال 92 برای خرید یک دستگاه پراید ثبت نام کردم و قرار بود 11 بهمن 92 خودرو را تحویل دهند، اما کارخانه خودروساز بدقولی کرد و آن را در سال 93 به ما تحویل داد، ولی با کمال تعجب مدل خودرو را برای سال 92 اعلام کرده و در کارت ماشین مدل آن 92 اعلام شده.» این هموطن گفته اند بدقولی از سوی شرکت سازنده بوده و آن ها باید جریمه و هزینه بدقولی شان را تقبل کنند، اما این بدقولی را به دوش خریدار می اندازند و خودرو سال 93 را مدل 92 تحویل می دهند و درحقیقت ضرر کار آن ها را خریدار می پردازد و یک مدل پایین تر خودرو را تحویل می گیرد. ایشان از مسئولان وزارت صنعت تقاضای پیگیری کرده اند.

مشکل توزیع روزنامه ایران در شهرستان خمین: آقای زارع از شهرستان خمین در تماس با سلام ایران گفته اند متاسفانه چند روز است که «ایران» به صورت ناقص و با صفحات کمتر در شهرستان خمین توزیع می شود و به جای 24 صفحه، 14 یا 16 صفحه عرضه می شود. این هموطن دلیل این کار را جویا شدند.