آرشیو دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۵۶۲۰
شوک امروز
۱۳

آتش سوزی 2 اتوبوس اسکانیا در صحنه تصادف

آتش سوزی دو اتوبوس اسکانیا در مسیر جیرفت - کرمان محدوده «جبالبارز» تلفات جانی نداشت.

سرهنگ «دادمولاآبکار» فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان افزود: این حادثه بامداد یکشنبه روی داد و علت آن برخورد یک دستگاه اتوبوس از عقب به اتوبوس دیگری است.

وی بیان کرد: آتش سوزی در مرحله نخست از اتوبوس عقب شروع شد و به اتوبوس بعدی سرایت کرد که هر دو اتوبوس به طور کامل در آتش سوختند.

وی گفت: این اتوبوس ها از زاهدان به مقصد بندرعباس در حرکت بودند و 15 مسافر داشتند که پس از برخورد و آتش سوزی، مسافران این اتوبوس ها محل حادثه را ترک کرده و فقط دو مسافر آن به صورت سطحی دچار آسیب شدند که وضع جسمی آن ها خوب است.

«محمد مهدی بلوردی» مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان هم اظهار کرد: بلافاصله پس از برخورد دو دستگاه اتوبوس اسکانیا نیروهای راهداری، پلیس راه، شهرداری جبالبارز و آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند. وی گفت: وقوع این حادثه در تونل، کار را با مشکل مواجه کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از بسته شدن این محور ترانزیتی بلافاصله از کنارگذر تونل که برای احداث باند دوم زیرسازی شده بود استفاده شد و تردد در این مسیر، برقرار است که اگر این کنارگذر نبود با توجه به کوهستانی بودن مسیر، تردد امکانپذیر نمی شد.