آرشیو سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۱۹۹۱
سیاست
۳

پیامک: 30004699

الو شرق 88640260

بحث یارانه ها به گونه ای پیش رفته که با اعصاب تمام مردم ایران بازی کرده است. واقعیت این است که این پول نفت سرزمین ماست و باید به تمام ملت ایران تعلق بگیرد. همان طور که با خیلی افراد در رسانه ها مصاحبه می کنند و آنها اعلام می کنند که انصراف می دهیم به همان شکل هم خیلی ها به این 45 هزارتومان احتیاج دارند. کسانی که در روستا زندگی می کنند و پول درمان هم ندارند حقشان است که از این پول استفاده کنند.

از امدادخودرو ایران خودرو و تعمیرگاه های این شرکت گله دارم. امداد خودرو این شرکت در روز تعطیل با گفتن این جمله که قطعه مورد نیاز را نداریم یا جزو سبد امداد نیست ما را رها می کند و می رود، تعمیرگاه های این شرکت هم اتومبیل های پذیرش کرده را حداقل دوروز می خوابانند و سپس شروع به تعمیر می کنند بدون اینکه به مشتری بگویند حداقل دو روزی اتومبیل شما باید بخوابد. پس از تعمیر هم توضیح نمی دهند که چه کرده اند و باید از صورت حساب فهمید که چه کار ی انجام شده است. ضمن اینکه داغی قطعه تعویضی را نمی دهند. قیمت قطعات را هم باید ببینید تا متوجه ارقام سرسام آور آنها شوید.

لطفا وضع حقوق کارکنان هواشناسی را که کمترین حقوق هاست، پیگیری کنید.

از مسوولان وزارت راه تقاضا دارم با توجه به تردد زیاد خودروها بین شهر ساری تا ساحل، اقدام به تعریض جاده مربوطه کنند به خصوص آن بخشی که نزدیک به ورودی شهر قرار دارد. سام کاویانی از ساری

در ارتباط با شهر جدید اندیشه می خواستم مطلبی عرض کنم. متاسفانه هیچ کس مسوولیت این جاده را برعهده ندارد. مردم صبح ها و بعدازظهرها در ترافیک سرگردان هستند و حدود دو، سه کیلومتر از این جاده باید سه بانده شود. مسیری را که باید نیم ساعته طی کنند حدود دو، سه ساعت در ترافیک معطل می شوند.

اگر اتومبیل پیکان به خاطر آلودگی هوا از موتورش دیگر تولید نمی شود، چگونه تولید و ساخت خودرو پیکان وانت، با همان موتور به همان شکل اولیه، به صورت انبوه هنوز ادامه دارد.

محمود بلیغیان

راه اندازی مجدد اتوبوس های برقی درکلانشهرآلوده ای چون تهران راهی موثر برای کاهش آلودگی خطرناک و مرگ آور پایتخت است، مسلما، هرچه خطوط مترو و تعداد اتوبوس های برقی افزایش یابد به همان اندازه از میزان آلودگی هوا کاسته خواهد شد.