آرشیو چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۲۰۷۵۰
شهرستان ها
۷

ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری: ارتش جمهوری اسلامی ایران قوی ترین در خاورمیانه است

ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران اکنون به عنوان قوی ترین ارتش منطقه خاورمیانه شناخته می شود.

اصفهان- خبرنگار کیهان:

«امیر سرتیپ دوم رضا جهادی ارسی» در جمع خبرنگاران از نمایش تجهیزات جدید ارتش در روز 29 فروردین ماه (روز ارتش) خبر داد و گفت: آنچه که به نمایش در می آید زمینه تعجب دشمن را فراهم می کند زیرا اغلب تجهیزات و سلاح هایی که از سوی ارتش استفاده خواهد شد، بهینه سازی و به روز شده اند و سیستم ها به طور کامل تغییر کرده اند.

وی با اشاره به اینکه فقط بخشی از تجهیزات جدید نظامی و دستاوردهای ارتش را در رزمایش ها و رژه ها به نمایش می گذاریم، افزود: بخش عمده ای از تجهیزات هرگز به نمایش در نمی آیند زیرا این تجهیزات فقط به هنگام مقابله با دشمن رونمایی می شوند.

وی با بیان اینکه قدرت ارتش کشور ما در سلاح و تجهیزات خلاصه نمی شود: تصریح کرد: در حال حاضر ما قوی ترین ارتش در منطقه به شمار می رویم و شاید به جرات بتوان گفت که جزو پنج ارتش برتر جهان هستیم.

وی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی و تکریم و تجلیل از مقام والای سه هزار شهید ارتش استان اصفهان از ویژه برنامه های اصلی استان در گرامیداشت روز ارتش به شمار می رود.

امیر سرتیپ دوم اباذر جوکار، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی مرکز اصفهان نیز افزود: ارتش، نیروهای مسلح، هوانیروز و پدافند هوایی مقتدرانه، آمادگی و قابلیت مقابله با هرگونه حمله نظامی را دارند.