آرشیو چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۱۹۹۲
هنری
۱۱

«سفر به آن سوی زمین» در «محک»

شرق: نمایشگاه نقاشی شاگردان کودک و نوجوان تارا بهبهانی برای هشتمین سال پیاپی در حمایت از کودکان سرطانی محک 28فروردین در محل این موسسه برگزار می شود.

این رویداد هنری با عنوان «سفر به آن سوی زمین» حاصل تلاش 57 کودک و نوجوان نقاش است که از سوی تارا بهبهانی، نقاش و پژوهشگر آموزش دیده اند و به منظور امیدبخشی و حمایت از کودکان سرطانی موسسه محک این نمایشگاه را برپا می کنند.

در بخشی از کاتالوگ این نمایشگاه آمده است: «آرزوی سفر به سرزمین های دور، آرزوی بسیاری از کودکان سرزمین ماست. اینکه این سرزمین چه شکلی است و چه کسانی در آن زندگی می کنند، زاییده قوه تخیل آنهاست. اینکه قوه تخیل کودکان هم در این سفر چه شگفتی ها و عجایبی می آفریند، خالی از لطف نیست. ولی برای کودکان مبتلابه سرطان آرزوی سفر به سرزمین های دور و آن سوی زمین قطعا جایی به دور از رنج و ناراحتی و بیماری است.»نقاشان کودک و نوجوان این نمایشگاه آمده اند تا با فروش آثارشان همدلی و همراهی خود را با کودکان مبتلابه سرطان نشان دهند و آرزوی سفر به سرزمین های دور برای همه و به طور یکسان دلنشین و دلچسب شود. نمایشگاه «سفر به آن سوی زمین» ساعت 16روز پنجشنبه، 28فروردین در محل موسسه محک، واقع در میدان اقدسیه، ابتدای بزرگراه ارتش، سه راه ازگل، بلوار شهیدمژدی، بلوار محک افتتاح خواهد شد و حضور در آن برای عموم آزاد است.