آرشیو دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۳۱۷۹
ورزش
۲۴

دیگر سو

شکست لاس پالماس با شجاعی

لاس پالماس در حضور مسعود شجاعی برابر میراندس شکست خورد. به گزارش «ایسنا» هفته سی وپنجم رقابت های لیگ دسته 2 اسپانیا شنبه شب با برگزاری پنج دیدار آغاز شد که در یکی از این دیدارها لاس پالماس درحالی که مسعود شجاعی را 90 دقیقه در ترکیب خود داشت، در خانه میراندس با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

تک گل یاران شجاعی را در این دیدار گرونیمو مومو در دقیقه 25 به ثمر رساند. شجاعی در این دیدار در دقیقه 73 یک کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد. در جدول رده بندی لیگ دسته 2 اسپانیا دیپورتیوو لاکرونیا با 60 امتیاز صدرنشین است و لاس پالماس با 54 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

شکست یاران داوری برابر بایرن مونیخ

هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا با برگزاری چند دیدار آغاز شد که براونشوایگ میزبان بایرن مونیخ قهرمان زودهنگام این رقابت ها بود، اما در پایان با 2 گل شکست خورد. ماریو مانژوکیچ و کلودیو پیزارو در این دیدار گلزنی کردند.

تساوی یاران بیت آشور برابر لس آنجلس

هفته هفتم رقابت های لیگ آمریکا (MLS) بامداد دیروز با برگزاری 9 دیدار آغاز شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده وایت کپس ونکوور که مهرداد بیت آشور، مدافع ایرانی را در اختیار دارد برابر لس آنجلس گلکسی به تساوی 2 بر 2 رسید.

درن ماتوک (67) و ککوتا مانه (86) برای یاران بیت آشور گلزنی کردند و استفان ایشیزاکی (38) و رابی کین (77) گل های لس آنجلس را به ثمر رساندند.وایت کپس که در کنفرانس غرب لیگ آمریکا رقابت می کند با یک امتیازی که از این دیدار به دست آورد 9 امتیازی شد تا در رده پنجم جدول باقی بماند.تیم دالاس با 16 امتیاز صدرنشین کنفرانس غرب لیگ آمریکا است.