آرشیو دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۳۱۷۹
بازار دیجیتال
۲۶

کیبورد بی سیم با نور پس زمینه

دنیای اقتصاد- شرکت Logitech که یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان لوازم جانبی دیجیتال است، به تازگی یک کیبورد جدید را به بازار معرفی کرده است.

این کیبورد که با مدل K830 به بازار معرفی شده است، دارای کلیدهایی با نور پس زمینه است تا استفاده از آن را در مکان های مختلف، کم نور یا حتی تاریک برای کاربرانش امکان پذیر کند. این کیبورد ساختاری بی سیم داشته و برای استفاده در اتاق نشیمن طراحی شده است. این محصول دارای تنظیمات HTPCs است که امکان استفاده از آن را برای تماشای فیلم یا پخش ویدئو روی تلویزیون از طریق ارتباط با کامپیوتر فراهم می آورد.

به این ترتیب، کاربران این کیبورد می توانند به راحتی در هر نقطه ای از اتاق نشیمن نشسته و از طریق این کیبورد و صفحه لمسی کوچک کنار آن کارهای مختلف را از طریق کامپیوتر روی تلویزیون انجام بدهند. کیبورد مدل K830 در واقع مدل به روز شده ای از کیبورد K400 است، اما تفاوت مهم آنها مجهز بودن این مدل جدید به کلیدهایی با نور پس زمینه است که امکان تنظیم نورها بر اساس نور محیط را دارد.

پد لمسی کنار این کیبورد هم امکان انجام کارهای مختلف را به کاربرانش داده و در واقع نقش یک ماوس را به خوبی ایفا می کند. شرکت Logitech اعلام کرده است که این کیبورد را به تازگی و با قیمت 100 دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می رساند.