آرشیو چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۳۹۵۶
صفحه اول
۱

وزیر رفاه بعد از دیدار با رئیس رسانه ملی:همکاری صدا وسیما با دولت شایسته قدردانی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رئیس رسانه ملی دیدار کرد و با حضور در جلسه شورای معاونان سازمان صداوسیما، راهکارهای همکاری بین رسانه ملی و این وزارتخانه بررسی شد. به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علی ربیعی در پایان این جلسه، نتایج این نشست را مثبت ارزیابی کرد.

وی گفت: خوشبختانه این نشست در فضایی بسیار خوب انجام شد و درخصوص موضوعاتی مانند تغییر فرهنگ کار، اشتغال، تعاون و حمایت از گروه های آسیب پذیر جامعه بحث و تبادل نظر شد.

ربیعی با بیان این نکته که بحث آموزش، مهارت های کار یکی از دغدغه های ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، افزود: خوشبختانه در این باره با صداوسیما به توافق رسیدیم که شبکه های رادیویی و تلویزیونی با تولید برنامه های متنوع به ما در امر آموزش حرفه ای کمک کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که صداوسیما تنها رسانه ای است که می تواند فعالیت های این وزارتخانه را بین جامعه منعکس کند، اظهار کرد: امروز تعامل دولت و رسانه ملی در حد بسیار مطلوبی است.

وی همکاری سازمان صداوسیما را در امر تبلیغ برای اجرای مرحله دوم طرح هدفمندسازی یارانه ها ستود و افزود: در بحث اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها صداوسیما بسیار خوب عمل کرده و همکاری بسیار نزدیکی با دولت داشته که شایسته قدردانی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آستانه فرارسیدن روز جهانی کارگر گفت: برای قشر زحمتکش جامعه دو طرح بسیار خوب داریم؛ یکی افزایش دستمزد کارگران بود که انجام شد و دیگری که امسال به‎طور جدی آن را دنبال خواهیم کرد، موضوع بهبود وضع روابط کار، کارگروه های تولیدی، مستمری بگیران، بازرسی و کنترل کارخانجات و کارگاه هاست.