آرشیو چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۳۹۵۶
فرهنگ و هنر
۵

تعلیق فعالیت گروه «آریان»

به گفته پیام صالحی، خواننده و عضو اصلی گروه موسیقی «آریان»، فعالیت های این گروه به دلیل عدم توافق با تهیه کننده همیشگی آثارشان فعلادر حالت تعلیق قرار دارد.

صالحی به مهر گفت: بعد از این اتفاق، تصمیم جمعی گرفتیم که تا اطلاع ثانوی فعالیت های این گروه را به حالت تعلیق درآوریم؛ البته در جلسه های متعددی که با اعضای گروه آریان داشتیم، بنابر این شد که من به عنوان نماینده گروه برای مذاکره با آقای رجب پور، مدیرعامل شرکت ترانه شرقی معرفی شوم که متاسفانه در جلساتی که با وی داشتم، به جمع بندی درست، منطقی و اصولی دست پیدا نکردیم و بر همین اساس فعلافعالیتی در این حوزه نخواهیم داشت.

وی با اشاره به محتوای جلسات برگزار شده با تهیه کننده آلبوم های گروه آریان تصریح کرد: استقلال کاری گروه آریان، انتشار نیافتن آلبوم آریان 5 به دلیل کهنه شدن فضای آثار و تنظیم ها از جمله مباحث مهمی بود که در جلسه با آقای رجب پور با وی در میان گذاشتیم. مدیرعامل شرکت ترانه شرقی هم رقمی را برای تحقق این خواسته ها از ما طلب کردند که به هیچ عنوان منطقی و قابل پرداخت نبود، از این جهت تصمیم گرفتیم کارهایمان را به حالت تعلیق نگه داریم.