آرشیو چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۳۹۵۶
حوادث
۱۹

کالای قاچاق در پوشش محموله موز

دو مرد که با تریلی از غرب کشور و در قالب حمل محموله موز، کالاهای قاچاقی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان حمل می کردند، از سوی پلیس غرب استان تهران دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، فرمانده انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: چند روز پیش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالااطلاع یافتند، دو مرد قصد دارند محموله بزرگی از کالاهای قاچاق و ممنوعه را از غرب کشور به استان تهران منتقل کنند. با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران تحقیقات برای متوقف کردن خودروی حامل این محموله و دستگیری قاچاقچیان را آغاز کردند و محورهای منتهی به غرب استان را زیر نظر گرفتند.

سردار ناصر اصلانی افزود: در ادامه تحقیقات دو روز پیش ماموران متوجه شدند تریلی قاچاق وارد محور پلیس راه رباط کریم ساوه شده است و با متوقف کردن تریلی، دو نفر نیز دستگیر شدند.

وی یادآور شد: در بازرسی از تریلی اقلام قاچاق از جمله تجهیزات پزشکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، نوشیدنی های انرژی زا، گوشی های تلفن همراه و انواع تبلت که ماهرانه در محموله بار موز جاسازی شده بود، کشف شد و متهمان به قاچاق کالااعتراف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: با توقیف این تریلی، ارزش کالاهای آن یک میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد شده است. با صدور قرار قانونی برای متهمان تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.