آرشیو چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۳۹۵۶
حوادث
۱۹

مهار آتش سوزی در خوابگاه دخترانه پردیس

آتش سوزی در یکی از اتاق های خالی در طبقه دوم خوابگاه دانشجویان دختر با حضور بموقع آتش نشانان و مهار آتش از سرایت آن به اتاق های همجوار جلوگیری شد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از آتش سوزی در خوابگاه دخترانه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج خبر داد.

سهراب شهبانی در این باره گفت: بعدازظهر دیروز گزارش آتش سوزی در این خوابگاه به آتش نشانی اعلام و آتش نشان ها عازم محل حادثه شدند.

وی افزود: آتش سوزی در یکی از اتاق های خالی در طبقه دوم خوابگاه دانشجویان دختر رخ داده بود که مهار و از سرایت آن به اتاق های همجوار جلوگیری شد.

شهبانی تصریح کرد: هنگام آتش سوزی، دانشجویان در اتاق های همجوار نبودند و هیچ مشکلی برای آنان به وجود نیامد و در بررسی اولیه مشخص شد که علت آتش سوزی اتصال سیم برق بوده است.

یک مسئول در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران تائید کرد که در این حادثه مشکلی برای دانشجویان به وجود نیامده و بزودی از طریق رسانه ها ابعاد حادثه تشریح می شود. سال گذشته یکی از دانشجویان پسر در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران بر اثر اتصال برق در محوطه این مرکز آموزش عالی جان باخت